اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس:

بوروکراسی حاکم بر بنیاد مسکن روند بازسازی را با بحران مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بوروکراسی اداری حاکم در بنیاد مسکن به ویژه در حوزه حریم روستاها، روستائیان را با بحران جدی در روند بازسازی در مناطق زلزله‌زده مواجه کرده است.

بوروکراسی حاکم بر بنیاد مسکن روند بازسازی را با بحران مواجه کرده است

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود اینکه بازسازی مناطق زلزله‌زده باید بدون قوانین دست و پاگیر و به صورت ویژه و فوری پیش رود ولی متاسفانه بوروکراسی اداری حاکم در بنیاد مسکن به ویژه در حوزه حریم روستاها، مردم زلزله‌زده روستایی را با بحران جدی در روند بازسازی مواجه کرده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان هرچه سریع‌تر این معضل را برای سرعت بخشیدن به بازسازی مساکن روستایی و شهری برطرف کنند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه مسئولان کشوری و استانی باید حل مشکلات مردم زلزله‌زده آذربایجان باشد، افزود: برای جبران خسارت و بازسازی مناطق زلزله‌زده اراده جمعی و حضور مدیران توانمند در عرصه بازسازی لازم و ضروری است.

دهقانی با اشاره به فرا رسیدن سرمای زودرس در مناطق زلزله‌زده ارسباران و ضرورت اسکان دائم مردم افزود: باید راه را برای مردم و خیرانی که قصد کمک به زلزله‌زدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده را دارند بیش از پیش هموار کنیم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول