اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

معاون وزیر علوم از مجتمع عالی تربت‌حیدریه بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مدیر منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مجتمع آموزش عالی تربت‌حیدریه بازدید کرد.

معاون وزیر علوم از مجتمع عالی تربت‌حیدریه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز از مجتمع آموزش عالی تربت‌حیدریه بازدید کردند.

علی‌اکبر متکان ضمن بازدید از فضاهای آموزشی، کارگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این مجتمع، طی جلسه‌ای با وضعیت و امکانات بخش‌های مختلف آن مطلع شد.

در این جلسه فرماندار و نماینده مردم و روسای دانشگاه‌های شهرستان حضور داشتند به تبادل نظر و ارائه رهنمون‌های متعدد در جهت برطرف کردن موانع موجود پرداختند.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به دلیل اختلاط فرهنگی هم اینکه مردم بتوانند از مواهب دانشگاه استفاده کنند باید آموزش عالی در این مناطق افزایش یابد و ما در این مجتمع پتانسیل رشته‌های کاربردی را نیز دارد.

وی افزود: مسئولین با قرار دادن 100 هکتار زمین کشاورزی برای دانشکده کشاورزی مجتمع به دانشگاه ارتقا پیدا می‌کند.

علی‌اکبر متکان افزود: استانداری خراسان در کمک به آموزش عالی ضعیف‌ترین استانداری در کشور است و فرمانداری شهرستان و استانداری باید همکاری بیشتری برای پیشرفت آموزش عالی در این مناطق داشته باشند.

وی درباره افزایش تسهیلات دانشجویی گفت: امسال وام‌ها و تسهیلات دانشجویی افزایش داشته است.

وی در مورد افزایش حقوق پایه اساتید نیز گفت: به جز 15 درصد افزایش حقوقی که دولت اعلام کرده است در سال جدید تاکنون افزایش حقوق نداشته‌ایم.

علی‌اکبر متکان در بازدید از ساختمان پ‍ژوهشکده زعفران قول مساعد برای برطرف شدن مشکلات و راه‌اندازی این مجتمع داد و گفت: به معاون پژوهشی وزارت علوم و تحقیقات پیشنهاد میدهیم علاوه بر پ‍ژوهشکده زعفران در این ساختمان مجوز پژوهشکده کرم ابریشم در اختیار مجتمع آموزش عالی قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول