اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان:

برنامه‌های فرهنگی متناسب با روحیات مخاطبان اجرا شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: برنامه‌های فرهنگی در سطح استان باید متناسب با روحیات و نیاز جامعه مخاطب اجرا شود.

برنامه‌های فرهنگی متناسب با روحیات مخاطبان اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در دیدار با سرپرست فرهنگی و سرپرست برنامه‌ریزی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در استان برگزار می‌شود در راستای پیشگیری از وقوع جرم باشد که در این زمینه باید جامعه هدف مشخص و تولید برنامه‌ها متناسب با نیاز و روحیات آنها انجام شود.

وی افزود: اسلام توجه ویژه‌ای به مباحث مربوط به پیشگیری دارد و نوع مجازات‌هایی که در قانون لحاظ شده به منظور پیشگیری از وقوع جرم است.

مدیرکل ارشاد سیستان‌‌وبلوچستان ادامه داد: در مباحث اخلاقی نیز اسلام توجه بسیار ویژه‌ای به امر پیشگیری دارد و زمینه‌های آن در فرهنگ و دین تعریف شده است.

دانشی شکل‌گیری معاونت پیشگیری از وقوع جرم را اقدامی مثبت در راستای کاهش آمار جرائم در جامعه عنوان کرد و گفت: در مسائل فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌‌وبلوچستان با توجه به وظایف تعریف شده‌ای که دارد می‌تواند همکاری‌های مستمر و ثمربخشی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم در قالب انعقاد تفاهمنامه با انجمن‌های وابسته به ارشاد مثل انجمن موسیقی، تئاتر، طنز و... در راستای معرفی و انتشار پیام‌های پیشگیری به جامعه هدف اقدام کرد.

مدیرکل ارشاد سیستان‌‌وبلوچستان یادآور شد: برای تحقق برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم باید ظرافت‌های خاصی را در نظر گرفت به طوری که تولید محتوا متناسب با نیاز و روحیات جامعه مخاطب باشد.

سرپرست فرهنگی و سرپرست برنامه‌ریزی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان‌وبلوچستان نیز فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این معاونت را تشریح کردند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول