اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

پلیس اشراف اطلاعاتی خود را در همه نقاط افزایش دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: اصفهان جایگاه و حساسیت ویژه‌ای دارد لذا پلیس باید اشراف اطلاعاتی بیشتری به همه نقاط داشته باشد.

پلیس اشراف اطلاعاتی خود را در همه نقاط افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارتقای سطح اعتقاد معنوی مردم از ارکان حکومت اسلامی است، اظهار کرد: پلیس در این زمینه نقش مهمی دارد چنانکه بزرگ‌ترین افتخار و مأموریت در برقراری امنیت در همه شئون مختلف همین ظرفیت مأموریت‌ها و ارتقای جایگاه رفیع آن است.

وی تاکید کرد: امنیت اقتصادی و فراهم کردن شرایط و ایجاد امنیت عمومی موضوع بسیار مهمی است که باید در سال جهاد اقتصادی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان با 15 هزار کیلومتر مساحت از بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس بزرگ‌تر بوده و با داشتن بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت، 44 درصد جمعیت استان را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: اصفهان به دلیل همین حساسیت‌ها و جایگاهی که دارد، ظرفیت بیشتری را می‌طلبد که نسبت به برخی موارد اشرافیت اطلاعاتی داشته باشد.

کفیل با بیان اینکه باید ظرفیت سازمانی گسترش یابد، ادامه داد: وضعیت سازمانی باید به گونه‌ای باشد که حرکتی از نگاه این دستگاه مغفول نمانده و قابل رصد باشد.

وی افزود: شهر اصفهان در مسیر سایر شهرهای کشور قرار داشته و راه‌های مرزی مشترکی دارد که از آن جمله می‌توان به مرز 180 کیلومتری شهرستان رامشه و نیز مرز مشترک نایین نام برد.

فرماندار اصفهان گفت: باید راه‌های ورودی و خروجی اصفهان که ایجاد کننده برخی از مشکلات اجتماعی در اصفهان است، کنترل شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول