اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

حدادی‌فر برگ برنده‌ای برای ذوب‌آهن و کربکندی

خبرگزاری فارس: قاسم حدادی‌فر در شرایطی از امروز می‌تواند در ترکیب تیم ذوب‌آهن به میدان برود که به نظر می‌رسد بیش از اینکه خلأ وی در خط هافبک تیم اصفهانی احساس شود، حضور وی بار روانی مثبتی را به این تیم تزریق می‌کند.

حدادی‌فر برگ برنده‌ای برای ذوب‌آهن و کربکندی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجم شهریورماه سال جاری دوران خدمت قاسم حدادی‌فر به پایان رسید تا این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ذوب‌آهن در ادامه مسابقات لیگ برتر دوازدهم نداشته باشد.

حدادی‌فر که در لیگ یازدهم ناچار شد نیم فصل دوم را برای گذراندن دوران خدمت سربازی ترک کند، با وجودی که به نظر می‌رسید در لیگ دوازدهم به طور کامل در اختیار تیم ذوب‌آهن باشد، اما شش هفته ابتدایی را به دلیل صادر نشدن کارت پایان خدمت از دست داد.

در این شش هفته تیم ذوب‌آهن وضعیت بدی را سپری کرد تا جایی که پنج هفته ابتدایی با پنج شکست متوالی طی شد و حتی برد برابر تراکتورسازی در هفته ششم نیز نتوانست تأثیری در وضعیت این تیم در قعر جدول رده‌بندی داشته باشد.

در هفته‌هایی که از لیگ گذشته، نبود یک هافبک تأثیرگذار و بازی‌ساز همچون حدادی‌فر در تیم ذوب‌آهن به شدت احساس می‌شده و پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن این هافبک ملی‌پوش به خط هافبک روند حرکتی ذوبی‌ها روان‌تر شود.

با این حال حضور یافتن حدادی‌فر در ترکیب سفید و سبزپوشان اصفهانی علاوه بر بحث تاکتیک تیمی، از لحاظ نیروی انگیزشی نیز به سود این تیم شود زیرا در همه بازی‌هایی که ذوب‌آهن نتیجه نمی‌گرفت، عدم حضور حدادی‌فر یکی از عوامل اصلی به شمار می‌آمد و از این رو بازی کردن وی پوئن مثبتی برای تیم اصفهانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول