اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات

مرکز آموزش عالی بویرصنعت «مجتمع فولاد بویراحمد» راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات مرکز آموزش عالی بویرصنعت مجتمع فولاد بویراحمد راه‌اندازی شد.

مرکز آموزش عالی بویرصنعت «مجتمع فولاد بویراحمد» راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیکاری مهم‌ترین معضل کنونی کشور ما و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد است که بدون تعارف باید آن را پذیرفت و هر کس در هر مسئولیتی که هست برای رفع آن تلاش کند.

رئیس مجتمع فولاد بویراحمد بیان کرد: اکنون ما در مجموع مراکز علمی و دانشگاهی کشور شاهد حجم بالایی از ورود و خروج دانشجویان هستیم ولی علی‌رغم این موضوع می‌بینیم که مشکل بیکاری و اشتغال همچنان پابرجا است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی ادامه داد: گروه بین‌المللی صنایع باقری از سال 59 با ورود رسمی به بخش صنعت تلاش کرده است تا دین خود را به این مملکت و استان کهگیلویه و بویراحمد ادا کند و خدمتی هر چند اندک را انجام دهد.

باقری تصریح کرد: در کنار این فعالیت‌های صنعتی از چند سال قبل به فکر احداث یک مرکز علمی و آموزشی در کنار کارخانه‌های صنعتی خود بودیم که به حول و قوه الهی و حمایت مسئولان استان این مهم از سه ماه پیش محقق شده و مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی بویرصنعت از اول مهر دانشجو می‌پذیرد.

وی مشکل اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد را در بخش‌های فنی، کمبود نیروی متخصص خواند و گفت: اگر امروز برای استخدام چند نیروی ماهر در مجتمع فولاد بخواهیم آگهی بزنیم بدون شک یک تا دو نیروی متخصص نیز پیدا نخواهد شد و این خلأ امروز به شدت قابل لمس است. 

باقری تاکید کرد: 85 درصد دانشجویانی که امروز تحصیل کرده نظام آموزشی ما هستند با مشکل بیکاری مواجه هستند زیرا در دانشگاه‌ها آن‌گونه که باید باشد نیروی ماهر و متخصص تربیت نمی‌شود. 

رئیس مجتمع فولاد بویراحمد خاطرنشان کرد: به دنبال استخدام پاره وقت و دائمی دانشجویان تربیت شده در مرکز آموزش عالی بویر‌صنعت هستیم.  

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول