اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دامغان در مجلس:

مصوبه اصلاح فرآیندهای اداری اجرایی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مصوبه اصلاح فرآیندهای اداری در دستگاه‏های دولتی که از سوی دولت ابلاغ شده است، باید در استان سمنان اجرایی شود.

مصوبه اصلاح فرآیندهای اداری اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحمان رستمیان صبح امروز در جمع مسئولان استان در استانداری سمنان اظهار داشت: همه شهرستان‏های استان سمنان باید رشد کنند و توسعه در جای جای این استان مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصلاح فرایندهای اداری کار بسیار خوبی است که دولت نیز مصوبه آن را به همه استان‏ها و وزارت‏خانه‏ها ابلاغ کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه کارها در دستگاه‏های اداری و نهادهای دولتی باید مستند شود تا قابل رصد کردن باشد و بتوان بر اساس اولویت‏ها به آنها پرداخت.

رستمیان با بیان اینکه برخی نهادهای اجرایی و ادارات هنوز عملیات اصلاح فرایندها را اجرایی نکرده‏اند، تصریح کرد: باید به سرعت در این زمینه گام برداشته شود.

*لزوم تفویض اختیار بیشتر به استان‏ها و شهرستان‏ها

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تفویض اختیار بیشتر از ریاست جمهوری به استانداران و سپس فرمانداران در شهرستان‏ها شد و گفت: تفویض اختیارات در دستگاه‏ها اجرایی نیز باید ابتدا به مدیران کل استانی و سپس مدیران شهرستانی به خوبی صورت گیرد تا کارها با شتاب بیشتری پیش رود.

رستمیان افزود: تفویض اختیارات در حقیقت سبب توانمندسازی استان سمنان می‏شود و استعدادهای بومی و شهرستانی نیز از این طریق پرورش می‏یابد.

وی تامین رضایت‏مندی مردم و تسریع در اجرای طرح‏های عمرانی و برنامه‏های پیش‏بینی شده برای دولت را در استان سمنان خواستار شد و گفت: باید بسترهای نظارتی مطلوبی در این زمینه فراهم شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول