اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی:

قاتل فراری شناسایی و دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی از شناسایی قاتل فراری از این استان بعد از حدود سه ماه و دستگیری وی در استان زنجان خبر داد.

قاتل فراری شناسایی و دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، صفوه الله محمدی در این باره اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمد در خردادماه امسال و متواری شدن قاتل، تحقیقات در خصوص دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی تصریح کرد: مأموران زبده پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای قاتل فراری را شناسایی کنند.

محمدی اظهار داشت: مأموران با اطلاع از اینکه متهم در یکی از شهرستان‌های استان زنجان مخفی شده، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم و پرسنل اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خراسان‌شمالی با اخذ نیابت قضایی به استان‌های زنجان و قزوین اعزام شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ، موفق شدند متهم را به هویت ح.ح 31 ساله دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی افزود: متهم با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان جاجرم انتقال داده شد که در بازجویی به عمل آمده، وی به قتل مرحوم ع.ف اعتراف و انگیزه خود را گرفتن مواد مخدر همراه مقتول بیان کرد.

وی یادآور شد: متهم با قرار بازداشت موقت صادره از سوی مرجع قضایی تحویل مأموران انتظامی شهرستان جاجرم شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول