اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیک‌پرست و لیراوی فردا وارد بوشهر می‌شوند

استقبال از دومین مدال‌‌آور بوشهری پارالمپیک لندن

خبرگزاری فارس: عصر فردا مراسم استقبال از سجاد نیک‌پرست دارنده مدال نقره پارالمپیک در رشته پرتاب نیزه و سید عرفان حسینی‌لیراوی نفر چهارم این مسابقات در فرودگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

استقبال از دومین مدال‌‌آور بوشهری پارالمپیک لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سجاد نیک‌پرست و سیدعرفان حسینی لیراوی دو ورزشکار بوشهری حاضر در پارالمپیک لندن در رشته پرتاب نیزه مردان در کلاس F12/13 عصر جمعه ساعت 17 وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر خواهند شد.

مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن چهارشنبه شب با رقابت پرتاب نیزه مردان در کلاس F12/13 پیگیری شد که در این مسابقه تیم کشورمان دو نماینده بوشهری به نام‌های سجاد نیک‌پرست با حدنصاب 63 متر و 15 سانتیمتر در بین 11 پرتابگر دوم شد و سیدعرفان حسینی لیراوی نیز با رکورد 57 متر و 94 سانتیمتر به عنوان چهارمی پارالمپیک بسنده کرد.

همچنین هماهنگی‌های لازم برای استقبال باشکوه و تاریخی از این دو ورزشکار موفق استان بوشهر به‌عمل آمده و اداره‌کل ورزش و جوانان در صدد برگزاری مراسم استقبال باشکوهی برای این دلوار استان بوشهر حاضر در پارالمپیک است.

اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر که همواره حامی ورزشکاران استان بوده برای استقبال از این دو ورزشکار ارزشمند کشورمان نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده تا مراسم استقبال آبرومندی برای این قهرمانان برگزار شود.

مردم ورزش‌دوست بوشهر نیز برای استقبال تاریخی از سجاد نیک‌پرست و سید عرفان حسینی‌لیراوی لحظه‌شماری می‌کنند، ضمن اینکه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های مختلف استان بوشهر هم آماده ثبت این استقبال تاریخی هستند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول