اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

معرفی مرند به عنوان شهرستان معین در منطقه زلزله‌زده ورزقان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند گفت: از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، جهاد کشاورزی شهرستان مرند، به عنوان شهرستان معین در منطقه زلزله‌زده ورزقان انتخاب شد.

معرفی مرند به عنوان شهرستان معین در منطقه زلزله‌زده ورزقان

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، جلال رحیم‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس حکمی از سوی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، جهاد کشاورزی شهرستان مرند به عنوان شهرستان معین به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهرستان ورزقان انتخاب شد.

وی افزود: در ظرف یک هفته پس از ابلاغ حکم، این مدیریت با همکاری 12 نیروی فنی و کارشناس به همراه یک دستگاه خودروی سنگین و سه دستگاه خودروی سواری، عملیات مربوط به پشتیبانی تدارکات و تأمین غذای 60 نفر به صورت روزانه را به عهده گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند در ادامه تصریح کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی به تعداد 10 وانت، عملیات لاشه‌برداری و دفن آن همچنین ضدعفونی محل و اماکن دامی را به انجام رسانده است.

رحیم‌زاده گفت: همکاری در برآورد خسارت و تلفات دام و احشام و همچنین شناسایی اماکن دامی، همکاری در بهداشت و توزیع داروی مورد نیاز دام‌ها، همکاری در احداث مکان مناسب (فنس توری فلزی) برای دام‌ها، همکاری در برآورد خسارت وارده به سایر بخش‌های کشاورزی اعم از آب، خاک، شیلات و باغات و احداث ستاد اداری موقت در محل برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان به صورت شبانه‌روزی همچنان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان مرند همچنان آمادگی لازم را برای بازسازی و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان ورزقان داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان به منظور تسهیل ارتباط مدیران سازمان با بهره‌برداران شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان، مدیران معین برای این سه شهرستان تعیین و در محل استقرار داده‌ است.

رحیم‌زاده گفت: این امر به منظور حل سریع مشکلات بهره‌برداران خسارت دیده این شهرستان‌ها و نبود نیاز آنان به مراجعه حضوری به سازمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول