اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 وزن مسابقات رزمی نونهالان کشور

رزمی‌کاران آذربایجان شرقی و بوشهر طلاها را درو کردند

خبرگزاری فارس: پایان مسابقات رده سنی نونهالان پیکارهای رزمی قهرمانی کشور با موفقیت رزمی‌کاران دو استان آذربایجان شرقی و بوشهر همراه بود.

رزمی‌کاران آذربایجان شرقی و بوشهر طلاها را درو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت با رقابت ورزشکاران رزمی نزدیک به 20 استان کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به انجام رسید و در حالی نفرات برتر رده سنی نونهالان خود را شناخت که مدال‌های طلا از آن رزمی‌کاران استان‌های آذربایجان شرقی و بوشهر شد.

مسابقات رزمی قهرمانی کشور در چهار رده سنی به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و مسابقات رده سنی نونهالان در شش وزن برگزار شد.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان که در اوزان منهای 20، 25، 30، 35، 40 و 45 کیلوگرم به انجام رسید، رزمی‌کاران استان آذربایجان شرقی در اوزان منهای 20، 25 و 30 کیلوگرم و رزمی‌کاران بوشهری در اوزان منهای 35 و 45 کیلوگرم قهرمان شدند.

در پایان این مسابقات که از جذابیت بالایی برخوردار بود، در وزن منهای 20 کیلوگرم هادی یوسفی از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید و در وزن منهای 25 کیلوگرم عنوان قهرمانی به ابوالفضل رنجبر از تیم آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

در وزن منهای 30 کیلوگرم ابوالفضل یداللهی از آذربایجان شرقی با ارائه مبارزات دیدنی بالاتر از دیگر رقبا قرار گرفت و در نهایت با شکست دیگر مدعیان این وزن موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد در حالی که در این وزن علیرضا سمیعی از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مقام سوم و نشان برنز دست پیدا کرد.

در حالی که مسابقات نزدیکی بین مدعیان برگزار شد، در وزن منهای 35 کیلوگرم امیرحسین خالقی از استان بوشهر بالاتر از دیگر رقبا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و محمدجواد مجیدی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارها نائل شد.

در وزن منهای 40 کیلوگرم نیز عرفان ملکی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بالاتر از سایر مدعیان به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که در همین وزن محمدباقر حسینی دیگر ورزشکار عضو تیم رزمی قم به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد.

در وزن منهای 45 کیلوگرم رده سنی نونهالان نیز علیرضا قطب‌الدینی از هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر عنوان نخست را کسب کرد و صاحب نشان طلای این مسابقات شد تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های رده سنی نونهالان بسته شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول