اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 170 کهریزک:

باند سارقان خودرو در کهریزک متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 170 کهریزک از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم خودرو طی اجرای طرح امنیت محله محور در محله قلعه سنگی در منطقه کهریزک خبر داد.

باند سارقان خودرو در کهریزک متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، بایرام علی گوزل‌زاده از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم خودرو طی اجرای طرح امنیت محله محور در محله قلعه سنگی در منطقه کهریزک خبر داد و گفت: چندی پیش در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان خودرو عوامل تجسس این کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی متهمان آغاز کردند.

رئیس کلانتری 170 کهریزک اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده ماموران متوجه شدند فردی معروف به «محسن 2000» در مخفیگاه خود در محله «قلعه سنگی» کهریزک اقدام به اوراق کردن خودروهای سرقتی می‌کند که بلافاصله برای دستگیری متهم و هم‌دستانش وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران کلانتری با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم در یک فرصت مناسب زمانی که یکی از همدستان متهم قصد انتقال خودروی سرقتی را برای اوراق کردن به مخفیگاه داشت در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم و هم‌دستانش شدند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم سه خودروی سواری سرقتی، تعدادی لوازم خودرو و تعدادی لاستیک کشف شد.

رئیس کلانتری 170 کهریزک گوزل‌زاده در پایان تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه همدستش که «مرتضی» نام داشت برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال دادند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول