اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنبش حماس:

تمام مسلمانان در آزادی فلسطین شریک باشند

خبرگزاری فارس: نماینده جنبش حماس گفت: آزادی فلسطین مسئولیتی است که لازم است تمام مسلمانان در آن شریک باشند و شهید شدن در راه آزادی میهن هدف و آرزوی تمام فلسطینیان است.

تمام مسلمانان در آزادی فلسطین شریک باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خالد قدومی دقایقی پیش در سومین جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز در این همایش جمعی از با اخلاص‌ترین و با سوادترین افراد معتقد به مقاومت گردهم آمده‌اند تا به همفکری و هم‌اندیشی پیرامون راهکارهای مقاومت بپردازند.

وی افزود: این مقاومت مرهون تلاش افرادی مانند شیخ احمد یاسین، خالد مشعل و بقیه برادرانی است که با پشتکار خود و تبعیت از خدا و پیامبر در این راه از جان گذشتند.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین با کمترین امکانات با دشمنان مبارزه کرده است تاکید کرد: ما در راه مقاومت احساس تنهایی نمی‌کنیم چرا که ملت‌های اسلامی مانند ایران و سوریه نیز در این راه با ما همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: خطر رژیم صهیونیستی با حمایت برخی کشورهای عربی و غربی روز به روز در حال افزایش است اما پایداری و مقاومت ملت فلسطین که همچون خاری در چشم آنهاست هیچ‌گاه پایان نمی‌گیرد.

قدومی اظهار کرد: رئیس سابق رژیم صهیونیستی بارها در کنفرانس‌های خود اعلام کرد که مقاومت عقب‌نشینی کند اما ملت فلسطین که شهدای بسیار در راه مقاومت تقدیم کرده است هیچ‌گاه از راه خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در راه مقاومت در برابر دشمنان اسلام تنها راه متابعت از خدا و سیره پیامبر اکرم (ص) است و در این راه از رحمت خدا نباید مأیوس شویم چرا که این مقاومت، مشروعیت خود را از دین گرفته است.

نماینده جنبش حماس تاکید کرد: امیدواریم با پیروی از این سیره بتوانیم هر چه زودتر فلسطین را آزاد کنیم و بیت‌المقدس را به آغوش جهان برگردانیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول