اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت‌های ورزش جانبازان مشخص شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های مالی ورزش جانبازان و معلولان باید مشخص شود تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ارائه شوند.

ظرفیت‌های ورزش جانبازان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران جانباز استان قم و اعضای هیئت مدیره باشگاه ایثار قم اظهار کرد: ورزش موجب احیای معلولان و جانبازان می‌شود.

وی افزود: معلولیت هیچ‌گاه مانع از پیشرفت افراد نخواهد شد بنابراین کاری که توسط باشگاه ایثار و هیئت ورزشی جانبازان و معلولان انجام می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور موفق ورزشکاران معلول ایرانی در پارالمپیک لندن گفت: مدال‌های رنگارنگ این ورزشکاران افتخارات فراوانی را برای ملت و کشور ایران به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: در خصوص حل مشکلات مربوط به ورزش جانبازان و معلولان در استان قم باید دو مرحله حال و آینده را مدنظر داشت و برای هر یک پیشنهاداتی ارائه کرد.

لاریجانی با بیان اینکه پیشنهادات در خصوص حل این مشکلات باید موجب رونق ورزش جانبازان و معلولان شود تصریح کرد: بحث گردش مالی مناسب در رشته‌های گوناگون باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خصوصی‌سازی در بحث ورزش جانبازان و معلولان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و مؤسساتی در این زمینه تشکیل شوند که طبق اساس‌نامه خود بتوانند هزینه‌های ورزش این افراد را متقبل شوند.

لاریجانی خواستار مشخص شدن ظرفیت‌های اقتصادی فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولان شد و افزود: بحث واگذاری زمین و سایر امکانات نیز باید با هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد تا بخشی از مشکل ورزشکاران معلول حل شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول