اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ثبت نام در لیگ برتر والیبال

گیتی‌پسند تنها تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد

خبرگزاری فارس: در شرایطی که امروز مهلت نهایی فدراسیون والیبال برای ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر به پایان می‌رسد، هنوز باشگاه گیتی‌پسند اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

گیتی‌پسند تنها تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در شرایطی که قرار بود دوشنبه شب جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند برگزار شود و در مورد ادامه تیمداری یا انحلال تیم‌های والیبال این باشگاه تصمیم گیری شود، این جلسه لغو شد.

با این حال امروز فرصت ثبت نام در لیگ به پایان می‌رسد و هنوز باشگاه گیتی‌پسند اقدامی در این زمینه انجام نداده است تا شایعه انحلال این تیم قوت بگیرد.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا این ساعت هنوز باشگاه گیتی‌پسند آمادگی خود را به ما اعلام نکرده و ورودی شرکت در لیگ نیز پرداخت نشده است.

خلیل یگانه مجد افزود: این باشگاه تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد تا تکلیف تیم‌ خود را قطعی کند.

وی با بیان اینکه از 105 روز قبل تاکنون تیم‌ها فرصت داشته‌اند که برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند، به برگزاری جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات داخلی این باشگاه به ما ارتباطی ندارد و در صورتی که تا پایان وقت اداری امروز اعلام آمادگی نکنند، رئیس فدراسیون درباره اینکه گیتی‌پسند می‌تواند در روزهای آینده در لیگ ثبت نام کند، تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش فارس، تیم والیبال گیتی‌پسند فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ حضور یافت اما رتبه پنجم این تیم موجب شد تا هیئت مدیره باشگاه تمایلی برای ادامه تیم‌داری در این رشته نداشته باشد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول