اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم خبر داد

مصاف صبا و صنایع گیتی پسند در هفته ششم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم از مصاف این تیم با تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال خبر داد.

مصاف صبا و صنایع گیتی پسند در هفته ششم

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان قرار بود دیدارهای هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر فوتسال روز جمعه دهم شهریور ماه با برگزاری شش بازی به صورت همزمان به انجام برسد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: دلیل برگزار نشدن یا به عبارت بهتر لغو دیدارهای هفته پنجم همزمانی زمان برگزاری این بازی‌ها با میزبانی کشورمان از کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد است.

وی یادآور شد: بدین ترتیب بازی‌های هفته پنجم به بعد از دیدارهای هفته سیزدهم دور رفت لیگ برتر فوتسال منتقل شد و تیم‌های لیگ برتری در ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر باید از روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور ماه در هفته ششم لیگ برتر به مصاف حریفان بروند.

شریفی اضافه کرد: در هفته پنجم قرار بود صبای قم در دیداری خارج از خانه در سالن فجر ساوه به مصاف تیم شهرداری این شهر برود اما با تغییر ایجاد شده در برنامه بازی‌های لیگ برتر، شاگردان امیر شمسایی باید خود را به جای مصاف با شهرداری ساوه برای دیدار حساس هفته ششم با تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان آماده کنند.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 17 روز جمعه هفدهم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

شریفی اظهار داشت: دیدار صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان را به جرأت می‌توان حساس‌ترین بازی هفته ششم نام برد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول