اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم:

قیمت 70 درصد کالاهای قم از میانگین کشوری کمتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم اعلام کرد که قیمت 70 درصد کالاها در قم به دلیل اقدامات نظارتی از میانگین کشوری کمتر است.

قیمت 70 درصد کالاهای قم از میانگین کشوری کمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور در جلسه شورای اداری استان قم که پیش از ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: قیمت 70 درصد کالاها در قم از میانگین کشوری کمتر است که این امر نتیجه بازرسی و نظارت صحیح بر عرضه و فروش کالاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاکید بر تأمین صحیح و به موقع کالا و خدمات در قم بیان کرد: 11 مباشر ملی با استان قم همکاری می‌کنند و این امر اجرای هر چه بهتر قانون هدفمندی یارانه‌ها را در قم محقق می‌سازد.

وی با بیان اینکه استان قم پذیرای میلیون‌ها زائر در طول سال است گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز عنایت ویژه‌ای به قم داشته و در تأمین کالا برای مردم و زائران قم زحمات زیادی کشیده است.

عالی پور با تاکید بر اصلاح برخی قوانین در بخش صنعت و تجارت تصریح کرد: در خصوص ارائه تسهیلات بانکی نیازمند اصلاحاتی هستیم که این مسئله باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری هفت جلسه به منظور تنظیم بازار طی دو ماه گذشته در قم خبر داد و افزود: همه این اقدامات در راستای بهینه‌سازی ارائه کالا و خدمات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول