اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بها دادن به نیکزاد‌ها غرور مردم اردبیل را اعتلا می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بها دادن به نیکزاد‌ها اسباب اعتلای غرور محلی و ملی مردم استان اردبیل را فراهم می‌آورد.

بها دادن به نیکزاد‌ها غرور مردم اردبیل را اعتلا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن در جلسه شورای اداری استان که ظهر امروز در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: جز خدمت، صداقت،‌ پاک‌دستی و قاطعیت در تصمیم از صابری اخلاق و خصوصیات دیگری سراغ نداریم و او در دوران خدمت هیچ وقت سعی نکرد زیر بلیط فرد خاص یا احدی برود و جز با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان و همکاری مدیران حرکت دیگری انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: صابری بازی قدرت را در ماه‌های اخیر به هیچ کسی نباخت و با قاطعیت تمام سعی کرد به رغم برخی ناملایمتی‌ها کار را با تمام قدرت به پیش ببرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی انتخاب نیکزاد را انتخابی شایسته از سوی رئیس جمهور و دولت خدمتگزار توصیف کرد و یادآور شد: استانداری برای اردبیل انتخاب شده است که از ویژگی توانایی بالا و غیر‌انحرافی برخوردار است و به یقین این جابجایی به نفع مردم دو منطقه و استانداران اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل با اعلام اینکه از تصمیم و چنین جابجایی تنها بنده در جریان و با خبر بوده‌ام، گفت: از سوی مجمع نمایندگان استان فرد خاصی برای استانداری مطرح نبوده و سخن برخی از دوستان ما که نیکزاد نیز گزینه ما نمایندگان مجلس نیست مبین این مسئله است.

پیر‌موذن خاطرنشان کرد: با اشرافیتی که اکبر نیکزاد به مسائل استان دارد امیدواریم جایگزینی مناسب برای دلسوزی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی صابری باشد که سعی کرد در سنگر کار و تلاش تا روز آخر همتی ستودنی داشته باشد.

وی ادامه داد: ‌ما راضی به رفتن صابری نبودیم اما به مصلحت و صلاحدید دولت احترام قائل هستیم و نیکزاد را بهترین نیروی بومی برای حضور در سنگر خدمت و سمت استانداری اردبیل می‌دانیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان افزود:‌ استان اردبیل آینده مشترک ماست و هر کس مدیریتی را در این استان بر عهده می‌گیرد باید در این اوضاع و شرایط همت و تلاش جمعی داشته باشد تا با این اوضاع و احوال اقتصادی و کمبود اعتبار بتواند رضایت عمومی را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیر‌موذن به سابقه نیکزاد در چهار سال مسئولیت خود در شهرداری اشاره کرد و ابراز داشت: این مسئولیت کمی نیست که در مرکز استان اردبیل مدیری بخواهد چهار سال آنچنان کار و تلاش کند که نام و یادش در تاریخ درخشان این استان بدرخشد.

وی در پایان سخنان خود از همت و تلاش مدیران استانی در تیز‌بینی و ذکاوت در سنگر مدیریت به رغم کمبود اعتبارات و محدود بودن امکانات تقدیر کرد و گفت:‌ استکبار جهانی با برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران به این حقیقت پی برد که دو سوم کشورهای دنیا با ایران هم‌پیمان هستند و با کیاست رهبری معظم انقلاب آنها در تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول