اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر اصفهان:

دولت تاکنون حمایت‌های لازم را از صنعت کشور داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر اصفهان گفت: حمایت دولت از صنایع کشور، از جمله تولید لوازم‌التحریر، از نظر مسائل ارزی و بانکی خوب بوده است.

دولت تاکنون حمایت‌های لازم را از صنعت کشور داشته است

اکبر چیت‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با حمایت‌های خوب دولتی، اجناس تولید شده در کشور از بسیاری از اجناس تولید شده خارجی کیفیت بهتری دارد.

وی در مورد تولید لوازم‌التحریر در داخل کشور گفت: در هر صورت هزینه‌های تولید کارخانه‌های لوازم‌التحریر مانند، بیمه، برق و سایر موارد نسبت به سایر کشور‌ها بیشتر است که این موضوع حمایت‌های بیشتر دولتی را نیز می‌طلبد.

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر اصفهان در مورد اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و کشورهای غربی نیز نظر خوبی به این شعار ندارند، گفت: به طور حتم هر کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد چنین مشکلاتی نیز پیش روی دارد و از آنجا که ایران در گذشته اجناس خود را از کشورهایی مانند آلمان و فرانسه وارد کرده است، حال که قصد استقلال دارد به طور حتم دیگر کشورهای غربی نیز واکنش خوبی به این موضوع نشان نمی‌دهند.

وی در مورد توزیع کتاب‌های درسی بین دانش‌آموزان مدارس با اشاره به اینکه از نظر تعداد کتاب‌ها مشکلی پیش ‌رو نداشتیم، تاکید کرد: تولید ‌کنندگان دفاتر مدارس نیز تا حدودی نیاز بازار را رفع کرده و بقیه دفاتر مورد نیاز دانش‌آموزان نیز به زودی تأمین می‌شود.

چیت‌ساز در مورد برپایی نمایشگاه لوازم‌التحریر با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها همواره تعدادی از عمده‌فروشان لوازم‌التحریر معرفی می‌شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه در تاریخ 15 شهریورماه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: به طور حتم همکاران ما به مانند گذشته بهترین اجناس را با مناسب‌ترین کیفیت و قیمت ارائه می‌کنند و من در همین‌ جا از این عزیزان می‌خواهم راه انسان‌‌دوستانه گذشته خود را ادامه بدهند.

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر اصفهان ادامه داد: این اتحادیه تلاش دارد، سال تحصیلی جدید را برای دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و در این راه از هیچ‌ اقدامی فروگذار نیست.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول