اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش علوم دارویی ایران

ارتباط صنعت و دانشگاه گام بلندی در ارتقای صنعت داروسازی کشور باشد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش علوم دارویی ایران گفت: مهم‌ترین هدف سیزدهمین همایش علوم دارویی ایران ارتباط صنعت و دانشگاه است که می‌تواند گام بلندی در ارتقای صنعت داروسازی کشور باشد.

ارتباط صنعت و دانشگاه گام بلندی در ارتقای صنعت داروسازی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ولی‌الله حاجی‌هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه یک هزار و 126 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که 85 مقاله مردود از گردونه داوری خارج شد، اظهار کرد: در این همایش معرفی و تقدیر از مقالات برتر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به دو صورت پوستر و سخنرانی انجام می‌شود.

وی افزود: 939 مقاله پذیرش شده به صورت پوستر است که در پنج نوبت از صبح روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ارائه می‌شود و 102 مورد مقالات نیز به شکل سخنرانی جامع و سمپوزیوم ارائه می‌شود.

دبیر علمی همایش علوم دارویی ایران گفت: برای هزار و 500 نفر از پزشکان عمومی، داروسازان و رشته‌های مرتبط با پزشکی شرکت‌ کننده در این همایش 18 امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است و بقیه رشته‌ها‌ نیز متناسب با ارتباط آنها امتیازاتی کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: هم‌چنین امتیاز بازآموزی مدون برای داروسازان با ظرفیت 300 نفر در نظر گرفته شده است که افراد با مراجعه به سایت سیستم آموزش پزشکی در آنها ثبت‌نام می‌کنند.

حاج‌هاشمی تاکید کرد: هم‌چنین هشت کارگاه آموزشی ویژه داروسازان برگزار می‌شود که پیش از همایش برای استفاده بهتر از همایش به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: دو پانل ارتباط صنعت و دانشگاه و آموزش داروسازی برای همایش در نظر گرفته شده است که روز پنج‌شنبه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش علوم دارویی ایران با اشاره به اینکه اصفهان قطب دارویی کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: در پانل صنعت و دانشگاه تعدادی از مسئولان شرکت داروسازی فارابی، رهاگل دارو، امین و دیگر شرکت‌های دارویی اصفهان در کنار شرکت‌های داروسازی تهران توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: برای پانل آموزش داروسازی نیز بررسی مسایل روز داروسازی، مشکلات و راهکارهای ارتقای دانش داروسازی ایران بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول