اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد گچساران خبر داد

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: جشنواره هنرهای تجسمی «دعای باران» با حضور هنرمندان گرافیست کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران در گچساران

سید زمان علی‌پور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان به سمت هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی گچساران افزود: در پایان این جشنواره به هشت نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

علی‌پور یادآور شد: پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه در قالب هنر به ویژه هنرهای تجسمی اثرگذاری بیشتری بر مخاطبین دارد.

وی با بیان اینکه باید از زبان هنر به بیان اینگونه مسائل پرداخت، بیان داشت: حمایت و تقویت هنرمندان برای خلق آثار هنری بسیار مهم بوده و اداره ارشاد اسلامی گچساران با برنامه‌ریزی‌های مستمر در این راستا تلاش می‌کند.

علی‌پور با اشاره به اینکه زمان برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران 28 شهریور ماه است، از هنرمندان و مسئولان خواست تا در برگزاری جشنواره با اداره ارشاد همکاری داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال ابراز داشت: این جشنواره‌ها با استقبال گسترده و چشمگیر هنرمندان برگزار شده است.

علی‌پور تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تلاش اداره ارشاد اسلامی بر این است که روحیه نشاط اجتماعی منطبق بر موازین شرعی را در جامعه تعمیم دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیار مهم و مورد تأکید است، گفت: تقویت و شکوفایی هر چه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر و فرهنگ اصیل دینی و قرآنی در مقاطع مختلف از اهداف و اولویت‌های اصلی اداره ارشاد اسلامی گچساران است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول