اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره نشریه‌نگاری رضوی صورت گرفت

ارائه 60 نشریه کاغذی و الکترونیکی از کودکان خوزستانی

خبرگزاری فارس: کودکان و نوجوانان عضو 52 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری خوزستان با ساخت 60 نشریه کاغذی و الکترونیکی در سومین جشنواره نشریه‌نگاری رضوی شرکت کردند.

ارائه 60 نشریه کاغذی و الکترونیکی از کودکان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، زهره امام کارشناس فرهنگی کانون و رابط استانی سومین جشنواره نشریه‌نگاری رضوی در استان اظهار داشت: 60 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون در شهرهای مختلف استان خوزستان با خلق 58 نشریه کاغذی و دو نشریه الکترونیکی، با موضوعات آثار و برکات وجود بارگاه مقدس امام رضا(ع) در ایران، معرفی ارادتمندان امام رضا(ع) به ویژه در عصر معاصر و خدمات ایشان، انتظارات امام رضا(ع) از ارادتمندان و رهروان خویش، دیدگاه امام رضا (ع) نسبت به نماز، معرفی شخصیت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و نقش مهم ایشان در امامت امام رضا علیه‌السلام به عنوان (امین ولایت) و معرفی آداب و رسوم هر منطقه در ارتباط با استقبال و بدرقه زائران هشتمین امام، ارادت ویژه خود را به پیشگاه آن امام همام ابراز کردند.

وی تصریح کرد: در میان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در بخش نشریه کاغذی کانون مرکز شوش با هفت اثر، کانون شماره یک اندیمشک با پنج اثر و کانون هفتکل با چهار اثر ارسالی بیشترین حضور را در بین مراکز کانون استان خوزستان در این جشنواره داشتند.

زهره امام اضافه کرد: در بخش نشریه الکترونیکی نیز دو نشریه «سجاده‌ خورشید» و «یک قدم تا عرش خدا» کاری از اعضای کانون مجتمع اهواز نیز به دبیرخانه این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ارسال شده است.

سومین جشنواره نشریه‌نگاری رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومان به ویژه امام رضا علیه‌السلام و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف آن امام و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار برگزار می‌شود و داوری این آثار توسط اعضای هیئت داوران از 12 تا 15 شهریور انجام می‌شود.

در سومین جشنواره نشریه نگاری رضوی، به هشت برگزیده بخش نشریه کاغذی و الکترونیکی، کمک هزینه سفر به اماکن زیارتی اهداء خواهد کرد.

سال گذشته در دومین جشنواره نشریه نگاری رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با 50 اثر حضور داشت.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول