اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

معرفی الگوهای ایثار لازمه موفقیت در جنگ نرم با دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردل گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید الگوهای ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کرد.

معرفی الگوهای ایثار لازمه موفقیت در جنگ نرم با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدا در روستای ده‌کهنه در شهرستان اردل با اشاره به فضیلت شهید و شهیدان گرانقدر اظهار داشت: در بالای هر نیکی و هر خوبی، خوبی است مگر اینکه انسان در راه خدا به شهادت برسد.

وی به ارزش شهادت در راه خدا در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: بالاتر از مقام شهادت مقام و جایگاهی وجود ندارد.

امام جمعه اردل برپایی یادواره‎های شهدا را عامل انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ادامه داد: در مقابله با جنگ نرم دشمن و برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید الگوهای ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: امروز ما هرچه داریم از برکت خون‌های پاک و مطهر شهیدان است و خون این شهیدان موجب بیداری اسلامی ملت‌ها در منطقه و عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی در برابر ظالمان و ستمگران تاریخ شده است. 

سلمان‌پور در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان مواضع ایران اسلامی را از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک بار دیگر در این اجلاس شنیدند و به استواری ملت ایران در برابر ظلم، تعدی و ستم دنیای استکبار علیه ملت‌های مظلوم پی بردند.

امام جمعه اردل به ضرورت بهره‌مندی همه کشور‌ها از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اشاره کرد و گفت: استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق همه کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران است و کسی نمی‌تواند این حق را از ملت ما سلب کند.

وی ادامه داد: مردم تمام کشورها حق دارند که سرنوشت و نوع حکومت حاکم بر آن‌ها را خود انتخاب کنند و در این راستا هیچ کشوری حق ندارد خواسته‌های خود را بر مردم دیگر کشورها تحمیل کند.

سلمان‌پور بیان داشت: استکبار جهانی باید بداند که دیگر دوران زورگویی به سر آمده و دیگر نمی‌شود با اعمال فشار به دیگر کشورها خواسته‌های خود را بر مردم تحمیل کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول