اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

احداث مجتمع عظیم علوم قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از احداث مجتمع عظیم علوم قرآنی شهر نخل تقی کنگان خبر داد.

احداث مجتمع عظیم علوم قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی طرح‌های فرهنگی و دینی در صدر اولویت‌های این اداره در سال جاری قرار دارد و از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مسیر نهایت بهره را می‌بریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از احداث مجتمع علوم قرآنی شهر نخل تقی کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد:

این پروژه از عنایات مقام معظم رهبری در سفر به عسلویه بود و امیدوار هستیم که با حمایت و مساعدت مسئولان شاهد تکمیل این طرح بزرگ قرآنی باشیم.

اهرمی تصریح کرد: برای احداث این مجتمع قرآنی 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و بدون تردید احداث آن گامی بلند در گسترش معارف قرآنی در سطح شهرستان است.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با تمام ظرفیت خود برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در این مسیر تلاش دارند که باید با برنامه‌های فرهنگی باکیفیت جلوی آنها ایستادگی کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: دولت نهم و دهم در توسعه اماکن مذهبی پیشتاز بوده و در شهرستان کنگان و منطقه عسلویه بیشترین میزان طرح‌های فرهنگی انجام گرفته است.

اهرمی افزود: احداث چند خانه عالم در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و امیدوار هستیم با تکمیل آنها شاهد تامین فضای مورد نیاز برای روحانیون مستقر و بومی باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول