اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مسجد باید کانون انسجام امت اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: مساجد باید کانون وحدت و انسجام امت اسلامی باشند.

مسجد باید کانون انسجام امت اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه "همپای محراب" اظهار داشت: مساجد باید در همه زمینه‌ها به عنوان کانون و محور مدنظر قرار گیرند.

وی بیان داشت: مساجد کانون وحدت و انسجام امت اسلامی هستند و باید از اوضاع و احوال محله خود اطلاع داشته و به امورات و مشکلات همه رسیدگی کنند.

نجار با بیان اینکه مسجد کارکردهای متنوعی از جمله دینی، سیاسی، آموزشی، ورزشی و ... دارند، عنوان کرد: گردانندگان مساجد باید در جایگاه ویژه‌ای که به دست آوردند، اعتماد مردم را به خود جلب و به امور آنها رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسجد کارکردها و عملکرد گوناگونی دارد که باید بیشتر با آنها آشنا شد و برپایی نمایشگاه‌هایی مانند "همپای محراب" نشانه‌ای از این مطلب است.

استاندار کرمان ابراز داشت: اگر می‌خواهیم در مسجد کار کنیم، باید تلاش کرد تا یک فضای همدل و همصدا ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: نمایشگاه "همپای محراب" تماما توسط بچه‌های مسجدی برپا شد و افتخاری برای آنها و استان کرمان به ارمغان آورد.

وی افزود: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف و در قالب 10 رواق به دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان پرداخت.

رضایی تصریح کرد: امیدواریم استان کرمان شاهد حرکت‌های ارزشمند در زمینه مساجد باشد و بچه‌های مسجدی نیز بتوانند از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بیشتری استفاده کنند.

به گزارش فارس در آیین اختتامیه نمایشگاه "همپای محراب" که توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در آن به نمایش گذاشته شد از مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد، غرفه‌داران نمایشگاه و فعالان رسانه‌ای تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول