اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌های البرز:

بزرگ‌ترین فرش گل ایران در کرج پهن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از پهن بزرگ‌ترین فرش گل ایران در برپایی اولین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه این کلانشهر خبر داد.

بزرگ‌ترین فرش گل ایران در کرج پهن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،‌  عباس زارع با اشاره به منحصر به فرد بودن این نمایشگاه در سطح کشور اظهار داشت: مقدمات برپایی این نمایشگاه طی چند ماه گذشته از سوی این سازمان و با تلاش شبانه‌روزی نیروها انجام شد و هم اکنون در آستانه افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در کلانشهر کرج هستیم.

وی با اشاره به نحوه برپایی این نمایشگاه افزود: نمایشگاه مذکور دارای سه هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 6 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی است که در آن انواع مختلف گونه‌های گل و گیاه در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

این مسئول به برگزاری برنامه‌های جانبی نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: در این نمایشگاه به همت معاونت آموزش سازمان، کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف برای بازدیدکنندگان برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره اهدا خواهد شد.

زارع در ادامه سخنان خود از پهن بزرگ‌ترین فرش گل ایران در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این فرش گل دارای مساحتی بالغ بر 2 هزار و 700 مترمربع است که در ایران تا کنون فرش گلی با این مساحت پهن نشده است.

* حضور 150 شرکت خصوصی و خارجی تولیدکننده گل و گیاه در البرز 

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان از حضور حدود 150 شرکت خصوصی و خارجی تولیدکننده گل و گیاه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در واقع بخش خصوصی در برپایی این نمایشگاه حضوری فعال دارد و از آن استقبال کرده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول