اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

سازمان عمران سواحل راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد گفت: توسعه و گسترش صنعت توریسم نیازمند تاسیس و راه‌اندازی سازمان عمران سواحل است.

سازمان عمران سواحل راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های دریای این شهرستان با تقدیر از مسئولان استان و شهرستان به دلیل توجه ویژه به ساحل و حفظ شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی  بیان داشت: اقدامات فرهنگی و هنری خوبی در حوزه سواحل صورت گرفته و باید بهره‌مندی از مواهب الهی از جمله دریا را یک فرصت بدانیم تا بتوانیم با توسعه و گسترش صنعت توریسم گام‌های اساسی در پیشرفت و آبادانی شهرستان محمودآباد برداریم.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: بسترسازی برای حضور مسافران در سواحل و ساماندهی مسافران و ایجاد ساز و کار مناسب برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به عموم مسافران و شهروندان در حوزه دریا، نیازمند تاسیس و راه اندازی سازمان عمران سواحل است.

وی خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه نعمت بهره‌مندی از دریا می‌تواند هم فرصت و یا تهدید باشد، گفت: زمینه‌سازی برای حضور و ارائه خدمات ارزشمند به مسافران بازخورد مطلوبی از جمله اشتغال، افزایش درآمد عمومی، رونق و توسعه منطقه را به همراه داشته و بی‌توجهی به این موضوع پیامدهای انسانی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

اسماعیلی افزود: به همین خاطر مدیران ارشد کشور باید نگاه و اهتمام ویژه‌ای در تاسیس و راه‌اندازی سازمان عمران سواحل از خود نشان دهند.

این مسئول با تقدیر از زحمات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیته فرهنگی طرح سالم‌سازی دریا در اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و هنری از جمله برپایی جنگ ساحل، نمایشگاه کتاب، راه‌اندازی رادیو ساحل و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری که در حوزه دریا برای شهروندان و مسافران صورت گرفته، متذکر شد: باید به شکلی میزبانی کنیم تا شاهد حضور بیش از پیش مسافران و گردشگران در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول