اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

22 جلد از آثار آیت‌الله گلپایگانی چاپ خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از چاپ 22 جلد از آثار حوزوی آیت‌الله گلپایگانی خبر داد و گفت: این مجموعه به صورت صوتی و مکتوب تدوین می‌شود و مورد استفاده طلاب و روحانیون علوم دینی قرار خواهد گرفت.

22 جلد از آثار آیت‌الله گلپایگانی چاپ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد سیاست‌گذاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی با آیت‌الله حسینی‌بوشهری اظهار کرد: هدف از این دیدار ارائه گزارشی مختصر از کارهای انجام شده در رابطه با این کنگره و برنامه‌های آینده و نیز کسب رهنمودهای لازم است.

وی افزود: این کنگره در انجمن مفاخر و شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده و در آینده کنگره‌هایی در مورد آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مجاهدی‌تبریزی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزاری چنین کنگره‌هایی را با هدف تجلیل از مقام معنوی این بزرگان دانست و گفت: هویت‌بخشی به نسل جوان به وسیله آشنا ساختن آنها با مفاخر استان قم هدف دیگر این کنگره‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آشنا کردن دانشجویان و طلاب با ویژگی‌های خاص بزرگان استان قم یکی دیگر از رهاوردهای کنگره آیت‌الله گلپایگانی خواهد بود که در قم و گلپایگان برگزار می‌شود.

اسماعیلی‌طبا با اشاره به اعضای ستاد سیاست‌گذاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی افزود: تاکنون دیدارهایی با آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به منظور شروع کار صورت گرفته و نام کنگره نیز با اجازه ایشان، «فقیه آگاه» گذاشته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطر نشان کرد: فراخوان مقالات این کنگره در مجامع علمی صورت گرفته و قرار است کتاب مصاحبه با شاگردان آیت‌الله گلپایگانی و تمبر یادبود کنگره به چاپ برسد.

وی از چاپ 22 جلد از آثار حوزوی آیت‌الله گلپایگانی خبر داد و گفت: این مجموعه به صورت صوتی و مکتوب تدوین می‌شود و مورد استفاده طلاب و روحانیون علوم دینی قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی‌طبا با تاکید بر انجام کارهای علمی و پژوهشی در این کنگره افزود: این اقدامات می‌تواند در زندگی طلاب تحول ایجاد کرده و آنان را در مسیر تحصیل یاری دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول