اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار اعضای ستاد کنگره فقیه آگاه با آیت‌الله حسینی‌بوشهری

خبرگزاری فارس: اعضای ستاد سیاست‌گذاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای ستاد کنگره فقیه آگاه با آیت‌الله حسینی‌بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اعضای ستاد سیاست‌گذاری کنگره ملی آیت‌الله گلپایگانی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سید مرتضی اسماعیلی‌طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام این کنگره اظهار کرد: تاکنون دیدارهایی با آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به منظور شروع کار صورت گرفته و نام کنگره نیز با اجازه ایشان، «فقیه آگاه» گذاشته شد.

وی از چاپ 22 جلد از آثار حوزوی آیت‌الله گلپایگانی خبر داد و گفت: این مجموعه به صورت صوتی و مکتوب تدوین می‌شود و مورد استفاده طلاب و روحانیون علوم دینی قرار خواهد گرفت.

محسن مسچی دبیر علمی کنگره ملی آیت‌الله گلپایگانی نیز در این دیدار گفت: آنچه از آثار علمی آیت‌الله گلپایگانی و جزوات دست‌نویس موجود بوده در بیش از 80 جلد کتاب و جزوه منتشر خواهند شد که مجموعه این آثار به صورت کتابخانه دیجیتال تهیه می‌شود و در اختیار طلاب و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که 90 درصد کارهای اجرایی مربوط به آن انجام شده است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری‌ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم نیز طی سخنانی گفت: خدمات بزرگی در بخش‌های مختلف به وسیله آیت‌الله گلپایگانی به ملت ایران صورت گرفته و نباید بهره‌گیری از برکات وجودی چنین شخصیت‌هایی تنها منحصر به دوران حیاتشان باشد.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از سیره اخلاقی و رفتاری مراجع تقلید، کتاب‌هایی برای نسل جوان تهیه و منتشر کرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه نگاه جامعی به زندگی آیت‌الله گلپایگانی در کنگره فقیه آگاه صورت گرفته است گفت: در اینگونه موارد باید به کیفیت توجه داشت و کاری که آغاز می‌شود باید در تمام ابعاد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول