اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

سفرهای تابستانی در کشور مدیریت شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان بر ضرورت مدیریت سفر از سوی هموطنان در جاده‌های استان زنجان تاکید کرد.

سفرهای تابستانی در کشور مدیریت شود

عبدالعلی رشتیانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات استان زنجان و احتمال بازگشت بسیاری از هموطنان از سفرهای تابستانی در خواست می‌کنیم هموطنان با مدیرت سفر خود با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از پایان اجلاس سران غیر متعهدها امکان بازگشت مسافران از اتوبان زنجان به قزوین و تهران افزایش می‌یابد، افزود: از هموطنان در خواست می‌شود برای رسیدن به مقاصد خود عجله نکنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی 50 تیم عملیاتی پلیس راه استان زنجان در جاده‌ها حضور دارد، افزود:  امکان افزایش ترافیک در باند جنوبی محورهای زنجان به قزوین و تبریز به زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست می‌شود در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند، افزود: خواب‌آلودگی عامل بسیاری از تصادفات محسوب می‌شود.

رشتیانی 40 درصد کل تصادفات جاده‌های استان زنجان را واژگونی و خروج خودرو از جاده عنوان کرد و افزود: به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده، انحراف به چپ خودرو موجب تصادفات جدی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: روکش آسفالت در آزاده‌راه زنجان به قزوین از اقدامات برجسته این اداره کل محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان از روکش آسفالت در دو نقطه جاده ترانزیت زنجان خبر داد و گفت: اقدامات مطلوبی نیز در جاده زنجان به دندی از سوی این اداره کل انجام شده است.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت در جاده‌های زنجان به سلطانیه و قیدار انجام شده است، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات جاده‌ها با اقدامات اداره کل راه و شهرسازی حل شده است.

رشتیانی با تقدیر از اقدامات انجام شده در جاده‌های استان زنجان یادآور شد: با همکاری این اداره کل اقدامات مطلوبی در سطح جاده‌های استان زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول