اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کشور:

حفظ دین سبب استحکام جایگاه رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: بدون شک حفظ دین سبب استحکام جایگاه رهبری است.

حفظ دین سبب استحکام جایگاه رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مصطفی پورمحمدی صبح امروز در دیدار با امام جمعه بابل در مدرسه صدربابل اظهارداشت: مردم پایبند دین خود هستند و هر چه مردم را به دینداری دعوت کرده و از دین آنها محافظت کنیم جایگاه رهبری مستحکم‌تر می‌شود.

وی افزود: زمانی مردم پایبند نظام و رهبری می‌مانند که روحانیت و مسئولان به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده و عملکرد مثبتی ارائه دهند.

پورمحمدی گفت: عدم توجه به تامین رفاه، حل مشکلات و برآوردن خواسته‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است، اگر مردم زندگی درستی نداشته آخرت آنها خراب می‌شود، فقر و ضعف اقتصادی جامعه بین مردم و دیانت فاصله می‌اندازد.

وی اظهارداشت: مسئولان باید بازبینی کنند که چقدر در فاصله انداختن بین دین و مردم نقش داشته و این فاصله‌ها به خاطر عملکرد و رفتار منفی خودشان است، زمانی مسئولان به وظایف خود عمل می‌کنند که به اقتصاد، اشتغال، تولید و نقدینگی مردم توجه کنند زیرا این امور مهم‌ترین دغدغه رهبر است.

رئیس سازمان بازرسی کشور بیان داشت: زمانی رهبر می‌تواند با صلابت در برابر دشمن بایستد که روحانیت و مدیران پشتیبان رهبر باشند زیرا دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده تا ما را به پرتگاه بیندازد.

پورمحمدی گفت: امروزه وظیفه ما بسیار سنگین‌تر شده است، باید جایگاه عظیم خود را در این زمان بفهمیم و این فشارها را ببینیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی با اشاره به وظایف مهم سازمان بازرسی کشور افزود: تمام تلاش ما بررسی ظرفیت‌های خالی و توجه به کارهای انجام نگرفته در استان است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه آمار ما متفاوت از آمارهای است که اعلام می‌شود، تصریح کرد: با نشستی که با مسئولان و کارشناسان کشاورزی مازندران داشتیم اعلام کردند ما قدرت تامین مواد غذایی کل کشور و قدرت تامین چند برابر تامین مالی کشور را داشته و مازندران می‌تواند به قطب بزرگ تولید درآمد کشور تبدیل شود که نه تنها مشکل اشتغال جوانان بلکه کل کشور را حل کند.

وی اذعان داشت: این ظلم به خود، فرزندان، مردم و نسل آینده است که کشوری با این ظرفیت با مشکلات اولیه دست و پا بزند.

پورمحمدی افزود: مازندران هفتمین تولید کننده مرغ جهان و سیزدهمین کشور تولیدکننده تخم‌مرغ جهان است، میانگین مصرف مرغ در کشورهایی که مصرف زیاد دارند در ماه 12 کیلو ولی در مازندران 24 کیلو است.

وی بیان داشت: باید مصرف مرغ تحت کنترل درآید، در سال الگوی مصرف نباید از این امر غافل شد.

وی اظهارداشت: امروز تبلیغ دین یک وظیفه ساده نیست بلکه دفاع از یک نظام مقدسی است که پرچم‌دار خداپرستی و مبارزه با ظلم، فساد، جهالت و تبهکاری‌های جهان است و مسئولان سردار یک جبهه بزرگ جهانی هستند.

پورمحمدی گفت: سازمان بازرسی سعی دارد آسیب‌شناسی کرده، ضعف را شناسایی و کمک مدیران باشیم، در این راه دلسوزانه وارد عرصه می‌شویم و قصد تخریب و تحقیر مدیری را نداریم.

رئیس سازمان بازرسی کشور افزود:  دو هدف مهم و روشن روحانیان و مسئولان تصویب دین و کمک به خلق خدا است.

انتهای‌پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول