اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

بهره‌برداری از 117 پروژه در حوزه توزیع برق مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تعداد کل پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت سال جاری حوزه توزیع برق مازندران را 117 پروژه با مبلغ ریالی 38 میلیارد و 497 میلیون ریال برشمرد.

بهره‌برداری از 117 پروژه در حوزه توزیع برق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منوچهر جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری از بهره‌برداری 12 پروژه برقرسانی با اعتبار 2 میلیارد و 67 میلیون ریال در شهرستان جویبار خبر داد.

جعفری مهم‌ترین پروژه‌های بهره‌برداری شده را شامل تامین برق مسکن مهر، مرمت روستایی و شهری، تامین برق چاه‌های آب کشاورزی و تامین برق شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: برای بهره‌برداری این پروژه‌ها 5 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط، 320 متر شبکه فشار ضعیف احداث و 10 دستگاه ترانسفورماتور و 10 دستگاه تابلو توزیع نصب شده است.

وی افزود : 710 خانوار جویباری از نعمت پروژه‌های برق‌رسانی هفته دولت بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تعداد کل پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت سال جاری حوزه توزیع برق مازندران را 117 پروژه با مبلغ ریالی 38 میلیارد و 497 میلیون ریال برشمرد و یادآور شد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت سال جاری حدود 90 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث، بیش از 100 دستگاه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت 20 هزار و 445 کیلوولت آمپر و 85 دستگاه تابلو نصب شده است و حدود 12 هزار خانوار از نعمت این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

وی از سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریالی در پروژه‌های تملک دارایی حوزه توزیع برق مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: از این مبلغ 24 میلیارد و 307 میلیون ریال در مرمت شبکه‌های فرسوده روستایی، 17 میلیارد و 605 میلیون ریال در برق‌رسانی به مسکن‌های مهر، 9 میلیارد و 496 میلیون ریال در احداث خطوط 20 کیلوولت چاه‌های کشاورزی و 4 میلیارد و 125 میلیون ریال در برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در مرمت روستایی با احداث 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط تک مداره و دو مداره هوایی و 38 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و نصب و اصلاح 115 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 11 مگاولت آمپر شبکه‌های 218 روستای حوزه توزیع برق مازندران اصلاح و بهینه‌سازی شد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول