اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیات عظام شهر اصفهان

اصفهان به مدت دو روز میزبان مدیران مهدیه‌های سراسر کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر اجلاس سراسری مدیران مهدیه‌های سراسر کشور گفت: از فردا با حضور آیات عظام، شخصیت‌های سرشناس اصفهان و مدیران مهدیه‌های سراسر کشور به منظور منسجم کردن فعالیت‌های خود به دور یکدیگر جمع شوند.

اصفهان به مدت دو روز میزبان مدیران مهدیه‌های سراسر کشور است

سیدمحمد هادی ابطحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هدف ما از تشکیل این اجلاس که روزهای هشتم و نهم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی سالیانه برای مهدیه‌های سراسر کشور و انسجام بخشیدن به فعالیت‌های آنها است.

وی افزود: بدین منظور قرار است در پایان اجلاس کار گروه‌های فرهنگی آموزشی در سه گروه سنی بزرگ سالان، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌شود تا با برنامه‌ریزی صحیح در راستای شناساندن صحیح مفهوم مهدویت و انتظار گام بردارند.

ابطحی با اشاره به اینکه جمعی از روحانیون شاخص کشور در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت‌الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای مدیر عامل دارالقرآن کریم اصفهان، آیت‌الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان،  آیت‌الله ناصری، آیت‌الله مجلسی نوه دانشمند بزرگ علامه مجلسی و دیگر روحانیون شاخص شهر اصفهان از مدعوین این مراسم هستند.

وی ادامه داد: شهردار، استاندار و فرماندار اصفهان به همراه فرمانده سپاه صاحب‌الزمان، فرمانده نیروی انتظامی استان  اصفهان، رئیس اطلاعات اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و دیگر مسئولان مهم استانی نیز در این مراسم حاضر می‌شوند.

* سخنرانی آیت‌الله مظاهری در اجلاس سراسری مدیران مهدیه‌های کشور

دبیر این اجلاس سراسری تاکید کرد: روز نخست این اجلاس با سخنرانی آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان آغاز می‌شود و سپس حاج شیخ‌محمد یزدی رئیس هیئت امنای مهدیه تهران و حاج حسن کافی تولیت مجتمع مهدیه اصفهان به ایراد سخنرانی می‌پردازند که موضوع سخنرانی درباره مهدویت و بیداری اسلامی است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مراسم گزارش سالیانه مجمع مهدیه‌های کل کشور به اطلاع عموم می‌رسد و با تشکیل

کارگروه‌های فرهنگی و آموزشی برای مدیران، انتخابات هیئت مدیره این مجمع نیز برگزار و در انتهای مراسم حاضران از مسجد جامع بازدید کرده و به زیارت قبر آیت‌الله مجلسی می‌روند.

ابطحی اظهار کرد: بازدید از مجموعه تخت فولاد اصفهان و آشنایی با مفاخر برجسته اصفهان از برنامه‌های روز دوم این همایش سراسری است و این اجلاس با یکسان سازی فعالیت‌های کارگروه‌ها و مشخص شدن برنامه سالیانه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول