اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از جزئیات واژگونی اتوبوس راهیان‌نور دانش‌آموزان مشهدی خبر می‌دهد

تشییع پیکر 3 دانش‌آموز مشهدی فردا از مقابل مهدیه

خبرگزاری فارس: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس دانش‌آموزان مشهدی در اردوی راهیا‌ن‌نور سه دانش‌آموز کشته و 15 دانش‌آموز زخمی شدند.

تشییع پیکر 3 دانش‌آموز مشهدی فردا از مقابل مهدیه

محمدتقی فخریان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد از ارتباط با چگونگی این حادثه تأسف‌بار اظهار داشت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستان‌های مریم و تکتم ناحیه 2 مشهد در ساعت 10 صبح روز شنبه در محور بروجرد-خرم آباد واژگون شد و سه نفر از دختران دانش‌آموز به نام‌های مهتاب بخشی، فاطمه کفشچین و فاطمه طهماسبی جان خود را از دست دادند.

15 دانش‌آموز مجروح

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: 15 نفر دیگر از دانش‌آموزان مجروح شدند که برخی مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند و برخی نیز بلافاصله به بیمارستان شهید چمران در بروجرد انتقال داده شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: 16 نفر دیگر از دانش‌آموزان نیز در سلامت کامل هستند که همراه با دانش‌آموزانی که از بیمارستان مرخص شدند در خانه معلم شهر بروجرد اسکان یافتند.

چهارمین گروه دانش‌آموز اعزامی از مشهد بودند

فخریان گفت: این دانش‌آموزان جزو چهارمین کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی بودند و به محض وقوع حادثه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و معاون پرورشی و مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش در محل حادثه حضور یافتند و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان را از بروجرد به مشهد بازگردانیم.

دانش‌آموزان در اسرع وقت به مشهد منتقل می‌شوند

وی اظهار داشت: سعی ما بر این است که دانش‌آموزان‌ را در اسرع وقت با هواپیما و با پرواز چارتر به مشهد بازگردانیم.

فخریان در ارتباط انتقال پیکرهای دانش‌آموزان کشته شده نیز گفت: من در شهرستان محل حادثه حضور یافتم تا در کار انتقال پیکرها تسریع شود.

ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ارتباط با علت حادثه گفت: کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه عنوان کرده است.

تشییع دانش‌آموزان کشته شده فردا از مقابل مهدیه مشهد

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر سه دانش‌آموز صبح دوشنبه 17 بهمن رأس ساعت 8:30 دقیقه از محل مهدیه خیابان امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول