اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

هشتم شهریور نمایانگر زبونی جبهه کفر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هشتم شهریور و حادثه تلخ ترور شهید رجایی و باهنر نمایانگر زبونی استکبار و جبهه کفر در برابر خط مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

هشتم شهریور نمایانگر زبونی جبهه کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور عصر امروز در مراسم گرامیداشت 8 شهریور و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل که در مسجد قدس این شهر و با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت:‌ این روز در تاریخ ایران به نام روز سر‌بلندی ایرانیان در ایستادگی برابر شیاطین روزگار است که سعی داشتند با شهادت رجایی و باهنر و پیش از آن شهید بهشتی پایه‌های این نظام را متزلزل کنند.

وی با اشاره به ماجرای پشت پرده فتنه‌ها و دسیسه‌های سال 60 و این دهه پرالتهاب خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی کمر همت بسته‌ بودند تا این انقلاب را با حذف فیزیکی بزرگان در کمتر از یک سال وادار به تسلیم و عقب‌نشینی از مواضع‌اش کنند اما با عنایت الهی و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب این توطئه‌ها یکی پس از دیگر خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: هر چند این انقلاب حوادث متعددی را پشت سر گذاشته و نهال کاشته شده در سال 57 به درخت تنومندی تبدیل شده است که امروز در سایه آن، همه امت‌های اسلامی آرامش یافته‌اند اما همچنان نظام کفر سعی می‌کند تزلزل و تاثیری در روند حرکت پر‌شتاب انقلاب اسلامی بگذارد در حالی که آنها هرگز تصور آن را نمی‌کردند که روزی نظام اسلامی ما آنقدر به اقتدار برسد که تابعان و پیروان میلیونی داشته و زمینه برگزاری اجلاس عظیم و بزرگ جنبش عدم‌تعهد در این کشور مهیا شود.

نظر‌پور اوج اقتدار و عظمت اسلامی را به واسطه ولایت‌پذیری و حرمت‌‌گذاری خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد:‌ آنچه امروز برای همه جهان آشکار شده و ظهور پیدا کرده است اینکه ملت ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد یا بخواهد حاکمیت و کیان نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.

این مسئول یاد و خاطره شهدای فصل تابستان اردبیل را گرامی داشت و گفت:‌ هفته دولت فرصتی مناسب است تا کارنامه موفق نظام اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه و شهدا به نمایش گذاشته شود تا همه مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برخی از خصوصیات و ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: این دو شهید والامقام به ساده‌زیستی و انضباط کاری شهرت دارند به طوری که در اندیشه و مرام آنها جز خدمت به مردم چیز دیگری را نمی‌توان سراغ گرفت.

نظر‌پور بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر شهیدان راه خدمت و سلوک عاشقانه و عابدانه با مردم هستند که بهترین تدبیر را به کار گرفتند تا در این مسیر جاودانه بوده و ابدی بمانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مداحی شده و یاد و خاطره شهدای دولت و همچنین شهدای فصل تابستان اردبیل گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول