اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گرامیداشت یاد 128 شهید

یادواره «دروازه وصال» در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 128 شهید محله دروازه ری قم با عنوان «دروازه وصال» به همت بسیجیان پایگاه پنج ولی عصر(عج) حوزه دو شهید قربانی قم برگزار شد.

یادواره «دروازه وصال» در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این مراسم که با اجرای نجم‌الدین شریعتی و در فضایی آکنده از عطر و بوی ایثار و شهادت برگزار شد، ابتدا ناصر رفیعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از همرزمان خود راه و رسم ولایتمداری و از خودگذشتی در دفاع از قرآن اسلام و قرآن را تبیین و از شخصیت والای شهید عبدالحسین برونسی تجلیل کرد.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی به مقایسه حماسه عاشورا و حماسه‌آفرینی رزمندگان دفاع مقدس پرداخت و گفت: جوانان امروز در قبال خون شهدا، فرهنگ غنی اسلام ناب و همچنین هوشیاری در جنگ نرم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

در پایان مراسم نیز شرکت‌کنندگان از نوای گرم مداح با اخلاص اهل بیت حاج مهدی سلحشور بهره بردند.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم شهیدپرور، خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران برگزار شد مسئولان سپاه و استان از جمله سردار علیزاده مشاور ارشد فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، مصطفی گنجی دادستان قم، اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، قلیچ شهردار منطقه یک قم و... حضور داشتند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول