اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امکان دیدن 20 هزار جانور دریازی و خشکی‌‏زی فراهم شد

نمایش گونه‌‏های جدید دریازی در آکواریوم بزرگ مالزی+عکس

خبرگزاری فارس: گونه‏‌های جدید دریازی در آکواریوم بزرگ مالزی به نمایش درآمد و علاوه بر این، امکان دیدن 20 هزار جانور دریازی و خشکی‌‏زی برای علاقه‏‌مندان فراهم شد.

نمایش گونه‌‏های جدید دریازی در آکواریوم بزرگ مالزی+عکس

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به جنوب شرق آسیا، مسئولان اجرایی آکواریوم بزرگ مالزی در شهر کوالالامپور از نمایش شمار زیادی از جانوران آبزی و خشکی‏‌زی در این مجموعه آبی خبر دادند.

تونل و آکواریوم کوالالامپور که بدون شک یکی از دیدنی‌های جالب توجه شمار زیادی از مردم نقاط مختلف جهان در مالزی است، این روزها شاهد به نمایش درآمدن شمار زیادی از جانوران آبزی و خشکی‏‌زی از نقاط مختلف جهان است.

این گنجینه زیرآبی کم‏‌نظیر بی‏‌تردید یکی از بزرگ‏‌ترین نمونه‏‌ها در جنوب شرق آسیاست.

آکواریوم بزرگ مالزی در پایین‏‌ترین طبقه برج‏‌های دوقلو قرار دارد که باید برای دیدن از آن از دالانی نسبتاً طولانی عبور کرد.

در مسیر این دالان سرپوشیده، ویترین عظیمی از ماهی‏‌های زیبای منطقه حاره‌ای را می‏‌توان از نزدیک‏‌ترین فاصله تماشا کرد.

در این تونل، گردشگران و بازدیدکنندگان نقاط مختلف جهان زیر یک دریاچه بزرگ قرار خواهند گرفت که حدود یک میلیون لیتر آب را در خود جای داده است.

هنگام بازدید از این مجموعه نمایشگاهی بسیار زیبا، یک ریل متحرک به بازدیدکنندگان کمک می‏‌کند تا در کمال آرامش و به راحتی و بدون حرکت کردن از تونل آکواریوم دیدن کنند.

در آکواریوم بزرگ مالزی، انواع جانوران آبزی از جمله نمونه‏‌های مختلف ماهی‏‌ها، کوسه‏‌های شنی، کوسه‏‌های ببری، ماهی‏‌های غول‌پیکر، لاک‌پشت‏‌های عظیم‏‌الجثه، اسب دریایی، مرجان‏‌ها و ستاره‏‌های دریایی به نمایش درآمده است.

این مکان با 6 هزار متر مربع وسعت و یک تونل 90 متری در زیر آب، دارای بیش از 250 گونه مختلف جانوری که بالغ بر 20 هزار جانور دریازی و خشکی‏‌زی از نقاط مختلف دنیا می‏‌شود، است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول