اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ استاندار جدید اردبیل:

هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم/ پایبندی به قانون، خط قرمز همه مسئولان

خبرگزاری فارس: استاندار جدید و برگزیده دولت برای اردبیل گفت: هرگز در انجام وظایف خود وارد میدان حاشیه نخواهم شد و سعی خواهم کرد از روز اول با تعامل و همدلی کارها را به پیش ببرم.

هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم/ پایبندی به قانون، خط قرمز همه مسئولان

اکبر نیکزاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از تصمیم دولت مبنی بر جابجایی بنده با صابری در استان‌های اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد سعی کردم در سنگر کار و فعالیت همچنان و تا روز معارفه با جدیت حاضر باشم و به نظر می‌رسد بعد از پایان اجلاس تهران و طی هفته آینده معارفه استاندار جدید اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

وی گفت: این روزها شاهد برگزاری آبرومند اجلاس سران عدم‌تعهد در تهران هستیم و بیشترین تمرکز مسئولان نیز معطوف به این اجلاس است که تاکنون نیز به شایستگی اجرا شده و امیدواریم نتیجه و ثمره آن نیز به سود جمهوری اسلامی ایران باشد.

نیکزاد در ادامه بیان داشت: در سنگر مسئولیت و خدمتگزاری دو دیدگاه حاکم است که دیدگاه اول فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمردن است و باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها بزرگ‌ترین تحولات را به وجود آورد و دیدگاه دوم بها ندادن به مسئولیت‌هاست که به یقین نتیجه آن عصیان خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر مسئولیت استانداری اردبیل که به دوش ما گذاشته شده است فرصتی استثنایی و موقعیتی ممتاز است که تا با همراهی تمام دلسوزان نظام و اردبیل بتوانیم دست به دست هم داده و کارها را به پیش ببریم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه در این مسیر خدمت‌رسانی سعی خواهم کرد هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای و برخوردهای سیاسی، حزبی و جناحی نشود، ابراز داشت: از عمر دولت دهم کمتر از یک سال باقی مانده است و بهترین هنر آن است که از این فرصت اندک نهایت بهره را برد و بدون وارد شدن به مسائل حاشیه‌ای از این ظرفیت در مسیر اعتلای اردبیل سربلند استفاده کرد.

اردبیل همچنان از مشکل بیکاری رنج می‌برد/ صنایع خفته را بیدار می‌کنم

شهردار سابق اردبیل در ادامه با بیان اینکه بچه اردبیل هستم و اردبیل را به مانند کف دستم می‌شناسم، افزود: در این استان و مرکز آن چهار سال شهردار بودم و کم و بیش با مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه معضل بیکاری جوانان و رکود برخی واحدها آشنایی دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در ملاقات‌های مردمی که هفتگی برقرار کردم بیشترین مراجعات در حوزه اشتغال و تولید داخلی است که در عمل به منویات مقام معظم رهبری در تقویت جبهه تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در استان اردبیل سعی خواهم کرد مجموعه‌های تولیدی خفته را بیدار کنم.

نیکزاد ادامه داد: برای احیا و پابرجا ماندن مجموعه‌ای نظیر سبلان پارچه انرژی مضاعفی نیاز است تا امید مردم برای راه‌اندازی این کارخانه عظیم و ایجاد اشتغال برای صدها نفر به یاس و ناامیدی تبدیل نشود.

این مسئول گفت: از روز اولی که گام در زادگاهم بگذارم در صدد حل مشکلات و گره کور رونق کارخانه‌ها، رفع بیکاری جوانان و دیگر مشغولیت ذهنی مردم منطقه خواهم بود و سعی خواهم کرد تا با کمترین تشریفات و در نهایت سادگی فعالیت خود را از روز اول آغاز کنم.

وی جابجایی نیروها و برگزاری آیین‌های معارفه و تودیع را کاری سهل و ساده و کم‌هزینه توصیف کرد و اظهار داشت: قرار نیست با حضورم در استان اردبیل مدیران و معاونین را قلع و قمع کنم، بلکه سعی خواهم کرد با تدبیر و نگرش واقعی از توانمندی تمام نیروهای صالح، شایسته و اجرایی استفاده کنم.

رسانه‌ها در رسیدن به اهداف‌مان یاریگر ما باشند

نیکزاد با قدردانی از تلاش تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه و همسویی آنان با اهداف نظام اسلامی گفت: در دوران چهار سال مدیریت در شهرداری اردبیل از توانمندی اصحاب رسانه بهره‌‌مند شدیم و انتظار داریم در مسئولیت جدید نیز یاریگر ما بوده و با انعکاس نقاط ضعف و قدرت و گوشزد کردن مسائل مختلف یاریگر ما باشند.

وی ادامه داد: قرار است با همدلی مسئولان اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و همه در میدان کار و جهاد همسو و هم‌هدف حرکت کنیم.

با نمایندگان استان اردبیل اختلاف نظر ندارم

این مسئول در ادامه ابراز داشت: همان گونه که در استان کهگیلویه و بویراحمد زمینه همدلی و اتحاد شکل گرفت و این استان با 89 درصد مشارکت در انتخابات حائز رتبه اول کشوری بود در استان اردبیل نیز سعی خواهم کرد همین روش و سیره را در همراهی مسئولان و مردم ایجاد کنم.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل افزود: قرار نیست وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان استان سوری یا تصنعی باشد و بعد از 10 روز خوش گفتن و خوش شنیدن، اختلاف‌نظرها و نارضایتی‌ها کام مردم را تلخ کند.

نیکزاد تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه‌ای نیز وجود داشته باشد باید همه ما پایبند قانون باشیم و اجازه ندهیم این اختلاف سلیقه‌ها به حرکت‌های ما ضربه‌ای وارد کند.

این مسئول با اعلام اینکه با نمایندگان مردم استان در مجلس آشنایی داشته و دوست و رفیق هستیم، ابراز داشت: نمایندگان استان بزرگان شهر و تدبیرکنندگان به نفع مردم هستند و ما یقین داریم با تعامل و همراهی آنها کارها را به پیش می‌بریم و به یقین خط قرمز ما به دور از سلایق خاص، قانون خواهد بود.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول