اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان:

تنها در صورت اعلام رسمی سازمان لیگ به ارومیه نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان گفت: تنها در صورت اعلام کتبی سازمان لیگ به باشگاه فولاد ماهان مبنی بر انصراف تیم ارومیه به این شهر سفر نمی‌کنیم.

تنها در صورت اعلام رسمی سازمان لیگ به ارومیه نمی‌رویم

رحمت‌الله فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ماهان در روز دهم شهریور ماه مهمان تیم ارومیه است، البته این تیم به ظاهر از ادامه حضور در مسابقات انصراف داده است.

وی افزود: باشگاه فولاد ماهان در صورت اعلام کتبی سازمان لیگ به باشگاه فولاد ماهان به ارومیه نمی‌رود و خود را برای رویارویی با تیم نهاوند در اصفهان که در روز 17 شهریور ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی با اشاره به استقبال خوب دوست‌داران کشتی، استقبال پرشور تماشاگران کشتی از دیدار تیم ماهان با نماینده ساری مرا به یاد زمانی انداخت که درسال‌های دور ورزشگاه تختی پر از تماشاگر می‌شد.

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان افزود: من در سال 57 در سالن هفده شهریور کشتی گرفتم که در آن روز سالن هفده شهریور جایی برای نشستن نداشت و در بازی با تیم ساری نیز استقبال خوب تماشاگران خاطرات گذشته را یک بار دیگر زنده کرد.

وی با اشاره به دیدارهای سپری شده تیمش بیان کرد: در قوچان دیدارهای سخت و فشرده‌ای را سپری کردیم، اما با تلاش کشتی‌گیران خود توانستیم پیروز میدان باشیم.

فاطمی با اشاره به شانس تیمش برای صعود به عنوان تیم نخست گروه اضافه کرد: در این مسابقه امیر فتاح در وزن 60 کیلوگرم که پدیده هفته لقب گرفت و همچنین اقرلو در 55 کیلوگرم نمایش بسیار خوبی داشتند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول