اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر در مجلس خبر داد

قول قطعی وزیر نفت برای اجرای پروژه اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اسکله و موج‎شکن خورخان بردخون پیگیری شده و در دیداری که با وزیر نفت داشتم، وی قول قطعی برای اختصاص اعتبار به‌منظور اجرای این پروژه را داد.

قول قطعی وزیر نفت برای اجرای پروژه اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اجرای پروژه اسکله و موج‌شکن را به نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اطلاع داده‎ایم و استاندار بوشهر نیز مطالبات استانی این پروژه را محقق می‎سازد.

وی یادآور شد: متأسفانه تاکنون هیچ تشریفاتی در زمینه اسکله بردخون صورت نگرفته بود و امیدواریم با مذاکرات انجام شده بزودی موافقت‎نامه و ترک تشریفات منعقد شود و پس از وصول قرارداد پیش پرداخت توسط وزارت نفت واریز شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این طرح بزودی عملیاتی می‌شود.

احمدی اضافه کرد: از وزیر نفت و نیرو قول گرفتیم برای استفاده کشاورزان از آب ‎شیرین‎کن در آبیاری زمین‎های کشاورزی همکاری کنند و بیمارستان دیر نیز تا پایان سال تکمیل و راه‎اندازی می‎شود و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات آن در حال پیگیری است.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: امت اسلامی و مردم آزاده جهان بیدار شده‎اند و بزودی بیداری غرب و اروپاییان نیز پیرو بیداری اسلامی خواهد بود.

احمدی اظهار داشت: اگر امت اسلامی منسجم شوند به راحتی می‎توانند دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم صهیونیستی را از صحنه عالم محو کنند و مردم ایران این باور را بارها به جهانیان نشان داده‎اند.

وی با قدردانی از مردم و با بیان اینکه از شما مردم هستیم و برای خدمت در صحنه حاضر شده‎ایم افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که مسائل زیادی را در این زمینه در پیش رو داریم و امروز جهان با تمام قدرت در مقابل ما قرار گرفته و ما نیز با همه توان و علم و امکانات در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

احمدی اضافه کرد: در حالی که همه نیروها متحد شده‎اند تا برنامه‎های ما را خنثی کنند باید از ولایت فقیه پیروی کنیم تا مانند صدراسلام این مرحله نیز به راحتی سپری شود و پیروزی نصیب ملت ما شود پس بکوشیم همه توان خود را برای محرومیت‎زدایی به کار بگیریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم گفت: مطالبات و خواسته‎ها یادداشت و دسته‎بندی می‎شود و برای هر روستا و شهر پوشه خاصی پیش‌بینی کرده‎ایم تا در جلسات و کمیته‎ها از حقوق مردم دفاع کنیم و بتوانیم حداقل یک پروژه در هر روستا اجرایی کنیم و این نیازمند یکدلی و صداقت است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول