اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اصناف کشور:

کشورهای استکباری باید یاد بگیرند با ایران هسته‌ای چگونه تعامل کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اصناف کشور گفت: کشورهای استکباری باید یاد بگیرند با ایران هسته‌ای و فضایی چطور تعامل کنند.

کشورهای استکباری باید یاد بگیرند با ایران هسته‌ای چگونه تعامل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدابراهیم کریمی بعدازظهر امروز در همایش روز بسیج اصناف و تجلیل از ایثارگران اصناف مازندران افزود: شعار ما می‌توانیم را شهدا به منصه ظهور رساندند. کشورهای استکبار باید یاد بگیرند با ایران هسته‌ای و فضایی چطور تعامل کنند و پیشرفت ایران در صنایع  دفاعی که همه اینها از برکات وجود شهیدان است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را اخیرا مقابله با تحریم‌ها مطرح کردند، خاطرنشان کرد: ما در زمان انقلاب و هم در زمان جنگ که دشمن مسلح بود و شهیدان ما در حالی انجام وظیفه کردند که دست خالی بودند و آن زمان هم در تحریم بودیم ما از آن بحران‌ها عبور کردیم و این شرایط تحریم را هم پشت‌سر می‌گذاریم.

کریمی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی را باید در تمام شرایط زندگی فردی و اجتماعی اعمال کنیم و باید به خودمان سختی بدهیم و با تلاش رو به جلو تولیدمان را برای کیفی شدن ارتقا ‌بخشیم.

این مسئول گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی همه مسئولان و مردم مخاطب مقام معظم رهبری بودند.

وی به فرهنگ‌سازی در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مردم جامعه از زن و مرد وظیفه دارند و باید نگاه اعتقادی به این مسئله داشته باشند و از کالاهای ایرانی استفاده کنند و به فرزندان خود از کودکی خرید کالای ایرانی را آموزش دهیم و آن را یک فریضه بدانیم. 

مسئول بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: روحیه مطالبه‌گری را باید در همه اقشار جامعه زنده کرد و باید کمی به خودمان سختی بدهیم.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول