اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تاثیر پیوند بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در جهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تأثیر پیوند مبارک بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در سطح جهانی است زیرا امروز خارهای بزرگی در چشم دشمنان ایران فرو رفته است.

تاثیر پیوند بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش بسیج کارمندی قم پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه و نواحی مقاومت بسیج در سالن همایش‌های فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش که تعدادی از کارکنان و مدیران بسیجی ادارات دولتی قم نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: تأثیر پیوند مبارک بسیج و رهبری، فتح قله‌های عظیم سیاسی در سطح جهانی است زیرا امروز خارهای بزرگی در چشم دشمنان ایران فرو رفته و هیئت حاکمه آمریکا، اتحادیه اروپا و اسرائیل به استیصال رسیده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ولایت را روح الهی و نفسی مسیحایی دانست که عزت ایران را تأمین می‌کند و افزود: این امر شکوه کشور را تأمین کرده و به یقین عنایتی که از ناحیه شهدای معظم به ما می‌رسد در این زمینه مؤثر است و اتفاقات مبارکی در جمهوری اسلامی به ثمر می‌نشیند که یکی از آنها برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد در ایران است.

در ادامه مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در سخنانی گفت: امروز در برهه‌ای هستیم که تمام رسانه‌ها و کشورهای استکباری بسیج شده‌اند که اجلاس کشورهای عدم تعهد در ایران شکل نگیرد اما برای آمدن به ایران اسلامی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند و به یقین نشستی بی‌نظیر در ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست کشورهای غیرمتعهد در ایران گفت: اگر نیت ما این باشد که با برگزاری این اجلاس پرچم اسلام در جهان به اهتزاز درآید خداوند برکات خود را به این نشست مرحمت می‌کند.

تجلیل از کارکنان، مدیران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج نمونه استان قم بخش دیگر این همایش بود و با اهدای لوح و جوایزی از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول