اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مدال‌آوران بین‌المللی تاریخ ورزش قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار قم از برگزاری آیین تجلیل از مدال‌آوران بین‌المللی تاریخ ورزش استان قم در سال جاری خبر داد.

مدال‌آوران بین‌المللی تاریخ ورزش قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی که برای بازدید از نمایشگاه خدمت ماندگار به محل دائمی نمایشگاه‌های شهر قم آمده بود و به اتفاق معاونان خود از غرفه‌های مختلف دیدن می‌کرد، در بازدید از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اتفاقی جالب توجه خبر داد.

استاندار قم در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از عملکرد ورزش قم در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: روند خوبی را بر ورزش قم شاهد هستیم و موفقیت‌های به دست آمده در رشته‌های مختلف و همچنین توسعه عمرانی ورزش قم نشان از پیشرفت‌های خوبی دارد.

وی ادامه داد: در این غرفه دستاوردهای خوبی از موفقیت‌های ورزشکاران و جوانان استان ارائه شده بود، اما آنچه که نیاز به توجه ویژه به آن احساس می‌شود، مربوط به قهرمانان و مدال‌آوران افتخارآفرین ورزش قم است.

پیریایی بیان کرد: در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از وی خواستم به سرعت اسامی قهرمانان و مدال آوران ورزش قم در میادین بین‌المللی اعم از مسابقات جهانی و آسیایی را آماده کرده و مهیای جشنی ویژه برای این عزیزان شویم.

این مسئول از برگزاری آیین تجلیل از مدال‌آوران میادین برون مرزی ورزش قم در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب خبر داد و عنوان کرد: در نیمه دوم سال جاری در مراسمی ویژه از تمام قهرمانانی که در مسابقات بین‌المللی موفق به کسب مدال شده‌اند، قدردانی خواهد شد.

در حالی که اطلاعاتی از 14 پروژه ورزشی در نمایشگاه خدمت ماندگار قم ارائه شده، استاندار قم در بازدید از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان قم از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ورزش قم نیز قرار گرفت.

همچنین در این غرفه اطلاعات کاملی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم از میادین برون مرزی ارائه شده و طی آن تصاویر قهرمانان رشته‌های کاراته، کشتی، فوتسال، رزمی، جودو و... در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول