اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت می‌گیرد

پرداخت 20 درصد از وام‌های اشتغال کمیته امداد به نیازمندان غیر زیرپوشش

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: در راستای حمایت از اشتغال دایم 20 درصد از تسهیلات اشتغال منابع بانکی این نهاد به نیازمندان غیر زیرپوشش پرداخت می‌شود.

پرداخت 20 درصد از وام‌های اشتغال کمیته امداد به نیازمندان غیر زیرپوشش

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: وام‌های اشتغال که از محل صندوق کمیته امداد پرداخت می‌شود صرفاً مربوط به زیر پوششان این نهاد است و افراد غیر زیرپوشش از محل منابع بانکی تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های صندوق اشتغال کمیته امداد گفت: این صندوق تاکنون توانسته بیش از 14 هزار و 612 طرح اشتغال مددجویان این نهاد را حمایت کند.

مرادی تصریح کرد: تسهیلات صندوق اشتغال توانسته در سال جاری، بیش از 478 طرح افراد زیرپوشش این نهاد را مورد حمایت قرار دهد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 245 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد اعطا شد، گفت: این وام‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی استان تأمین شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی مذکور مبلغ 53 میلیارد و 655 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و 191 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل سایر منابع بانکی بوده است.

وی با اشاره به متقاضیان طرح‌های اشتغال گفت: این نهاد طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی است و از لحاظ قانونی مشکلی ندارد را مورد حمایت قرار داده و با بررسی کارشناسان مربوطه در خصوص موفقیت طرح‌ها اقدام به اعطای تسهیلات به خانواده‌های مددجو می‌کند.

مرادی یادآور شد: برای پایداری و حسن اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان، ناظران و کارشناسانی هستند که همه ساله در نوبت‌های مختلف بر روی طرح‌های اشتغال مجریان، نظارت و آموزش دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای پایداری طرح‌ها و فروش محصولات مددجویان، مراکز پشتیبانی و بازارچه‌هایی در طول سال دایر است تا از این طریق بتوان از طرح‌های اشتغال ایجاد شده پشتیبانی کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول