اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر زاگرس:

نباید در برابر نفت آبادان غفلت کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: علیرغم حضور نفت آبادان در رده هفدهم جدول، آنها از تیم ضعیفی و بی‌انگیزه‌ای برخوردار نبوده و ما نباید در این دیدار حتی یک لحظه غفلت کنیم.

نباید در برابر نفت آبادان غفلت کنیم

علیرضا محمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه گهر در هفته‌های نخست امتیازات خوبی را به راحتی از دست داد،‌ ما باید در باقی دیدارهای لیگ برتر با تمام توان به میدان رفته و نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به دو دیدار اخیر تیمش در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: ما در این دیدارها به چهار امتیاز ارزشمند دست یافته و توانستیم ذوب آهن را شکست داده و از فجر در شیراز امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: کسب این چهار امتیاز تا حدودی به بازیکنان ما روحیه و انگیزه داد و به همین دلیل طی چند روز اخیر تلاش‌ خود را در تمرینات بیشتر کرده‌ایم.

محمد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار آتی گهر برابر نفت آبادان گفت: این تیم هم اکنون در رده هفدهم جدول قرار داشته و موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

وی بیان داشت: البته حضور نفت آبادان در انتهای جدول به معنی ضعف این تیم نیست و چرا که همواره تیم‌های خوزستانی از توانمندی و پتانسیل بسیار بالایی در فوتبال برخوردار هستند.

هافبک تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: به طور قطع ما در روز چهارشنبه بازی سخت و سنگینی را پیش روی داشته و در صورت حتی یک لحظه غفلت نمی‌توانیم امتیازی کسب کنیم.

این بازیکن فوتبال تاکید کرد: نفت آبادان از مهاجمان هوشمند و گلزنی برخوردار بوده و آنها منتظر تعلل و غفلت برای به ضربه زدن به حریف هستند.

وی اذعان داشت: بنابراین باید با احتیاط و هوشمندانه به میدان رفته و در ابتدا به دنبال خنثی کردن توان خط میانی این تیم بوده و تنها در این صورت است که می‌توانیم به کسب 3 امتیاز بازی امیدوار باشیم.

محمد در پایان متذکر شد: پس از دیدار با فجر سپاسی تمرکز خود را بر روی بازی با نفت آبادان گذاشته و اکثر بازیکنان ما آماده حضور در برابر این حریف خوزستانی و کسب نتیجه مطلوب هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول