اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان انجام شد

آغاز بهره‌برداری از طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر جاسک

خبرگزاری فارس: طرح توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب شهر جاسک با حضور مسئولان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

آغاز بهره‌برداری از طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، مدیر عامل آبفا هرمزگان عصر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه بخش اعظمی از این طرح شامل توسعه شبکه است، گفت: بهره برداری از این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیون ریال انجام گرفته و شامل توسعه و بازسازی شبکه محلات مختلف شهر جاسک به طول پنج کیلومتر است.

حسین خادمی در مورد منابع آبی این شهر اظهار داشت: منابع تولید آب شرب مورد نیاز این شهر از شش حلقه چاه واقع در دشت جگین با خط انتقالی به طول 10 کیلومتر تامین می‌شود که حجم آب تولیدی این چاه‌ها 90 لیتر در ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه؛ متوسط مصرف آب این شهر شش هزار متر مکعب در روز (متغیر) است، میزان هدر رفت آب در چهار ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته را با دو و نیم درصد کاهش اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر این شهر با کمبود آب مواجه نیست. 

مدیر عامل آبفای هرمزگان همچنین به بهره‌برداری از یک حلقه چاه به منظور تامین آب شهر جاسک اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه با اعتبار سه هزار میلیون ریال اجرا که با بهره‌برداری از آن 30 لیتر در ثانیه به میزان آب تولیدی اضافه شده است.

خادمی افزود: هم اکنون این شهر با شش روستای حومه، نزدیک به سه هزار و 100 مشترک دارد که جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول