اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سازمان اوقاف:

شکسته شدن استیلای غرب بر ایران نعمتی بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه شکسته شدن استیلای غرب و به خصوص آمریکا بر ایران را نعمتی بزرگ توصیف کرد که همواره باید قدردان آن بود.

شکسته شدن استیلای غرب بر ایران نعمتی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام علی محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان که با حضور آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان و عباس رهی استاندار سمنان در امام‏زاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به همه مردم و مسئولان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

محمدی اضافه کرد: همواره باید قدردان این نعمت بود و دانست که «بیان نعمت» به فرموده قرآن کریم وظیفه ما محسوب می‏شود و لازم است تا به طور مستمر نعمت‏های خداوند متعال را به یکدیگر یادآور شویم.

نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: حکومتی که بر مبنای دین مبین اسلام شکل گرفته و بنیه قرآنی دارد، بی‏شک نعمت محسوب می‏شود و در هفته دولت بسیار به‏جا است که خدمات نظام اسلامی مطرح و از آن قدردانی شود.

محمدی با اشاره به دیدار اخیر شماری از کارگزاران دولت دهم با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: معظم‏له در این دیدار به برخی نکات مهم و کلیدی در راستای خدمت‏رسانی بهتر و مؤثرتر به مردم اشاره کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‏ترین دستاوردهای نظام اسلامی بدون تردید «احیای ارزش‏های دینی، فرهنگی و اسلامی» است، گفت: در زمان پهلوی‏ها، بسیاری از ارزش‏های دینی و اجتماعی زیر پا گذاشته می‏شد و کسی حتی جرأت نداشت از این ارزش‏ها در جامعه دفاع کند و بارزترین این عقاید، «حجاب» بود.

نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: حجاب به طور رسمی توسط رضاخان و حکومت پهلوی زیر پا قرار گرفت و قلدر پهلوی، قضیه کشف حجاب را مطرح و اجرا کرد.

محمدی افزود: آن زمان به طور بارز آیات قرآن کریم زیر پا گذاشته شد و حتی کسانی در این راه به شهادت رسیدند و حرم رضوی به توپ بسته شد.

نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه «عزت، استقلال و آزادی» را دیگر ارمغان نظام اسلامی برای ملت ایران ذکر کرد و ادامه داد: در زمان پهلوی، خبری از استقلال نبود و فرودست‏ترین عنصر سفارت آمریکا برای ملت و شاه ایران تصمیم‏گیری می‏کرد؛ اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این خود مردم هستند که برای آینده و کشورشان تصمیم‏گیری می‏کنند.

وی تصریح کرد: هیچ کس و هیچ کشور اجنبی و بیگانه‏ای در حال حاضر نمی‏تواند به ایران اسلامی امر و نهی کند و به تصمیم‏گیری‏ها و برنامه‏های حکومت ما خط و ربط دهد؛ چراکه امروز دیگر کسی در داخل کشور به این امر و نهی‏ها توجهی نمی‏کند.

نماینده ولی‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: قبل از انقلاب، بیش از 60 هزار مستشار خارجی در ایران فعالیت می‏کردند و حساس‏ترین مشاغل از امور نظامی گرفته تا اجتماعی و مالی در دست آنها بود؛ اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد اداره مملکت به دست خود مردم هستیم.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول