اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان:

خط الکترونیکی پست تنها در اصفهان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر کل پست استان اصفهان گفت: خط الکترونیکی پست که پیگیری خدمات سازمان‌ها را بر عهده دارد تنها در پست استان اصفهان فعال است.

خط الکترونیکی پست تنها در اصفهان فعال است

سیروس رضایتی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: آنچه در پست مهم است بحث سرویس محوری و تقویت سرویس‌های پستی است، به گونه‌ای که تمام سرویس‌ها بررسی می‌شود تا به صورت سیستمی عمل کنند و عملیات پستی دستی انجام نشود.

وی در مورد سرویس‌محوری تصریح کرد: دو بحث در سرویس‌محوری وجود دارد، یکی سرویس‌هایی که مردم به صورت مستقیم به پست مراجعه می‌کنند و دیگری کمک به سازمان‌های دیگر در ارائه سرویس به همشهریان است که سبب کاهش رفت‌و‌آمدها و آلودگی هوا می‌شود.

مدیر کل پست استان اصفهان ادامه داد: اداره پست به بسیاری از سازمان‌هایی که ارائه خدمات خود را به این ارگان واگذار کرده‌اند امکان می‌دهد که فعالیت‌های داده شده به پست را از طریق خط الکترونیکی پیگیری و نظارت کنند و این سیستم تنها در استان اصفهان فعال است.

وی گفت: برای کارشناسان پست این امکان وجود دارد که هم سرویس‌هایی که به مردم داده می‌شود و نیز سرویس‌هایی که پست به سازمان‌ها واگذار کرده است را از طریق ثبت اطلاعات پیگیری کنند تا در صورت بروز مشکل کارشناسان آن را شناسایی و نسبت به رفع نقص مورد اقدام کنند.

رضایتی در مورد مزایای این طرح تاکید کرد: این طرح با همکاری استانداری انجام شد و با عملیاتی شدن این برنامه، جلوی بسیاری از مشکلات و شکایات گرفته شده است ضمن اینکه هزینه‌ها کاهش پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز همواره در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول