سیروس رضایتی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: آنچه در پست مهم است بحث سرویس محوری و تقویت سرویسهای پستی است، به گونهای که تمام سرویسها بررسی میشود تا به صورت سیستمی عمل کنند و عملیات پستی دستی انجام نشود.
وی در مورد سرویسمحوری تصریح کرد: دو بحث در سرویسمحوری وجود دارد، یکی سرویسهایی که مردم به صورت مستقیم به پست مراجعه میکنند و دیگری کمک به سازمانهای دیگر در ارائه سرویس به همشهریان است که سبب کاهش رفتوآمدها و آلودگی هوا میشود.
مدیر کل پست استان اصفهان ادامه داد: اداره پست به بسیاری از سازمانهایی که ارائه خدمات خود را به این ارگان واگذار کردهاند امکان میدهد که فعالیتهای داده شده به پست را از طریق خط الکترونیکی پیگیری و نظارت کنند و این سیستم تنها در استان اصفهان فعال است.
وی گفت: برای کارشناسان پست این امکان وجود دارد که هم سرویسهایی که به مردم داده میشود و نیز سرویسهایی که پست به سازمانها واگذار کرده است را از طریق ثبت اطلاعات پیگیری کنند تا در صورت بروز مشکل کارشناسان آن را شناسایی و نسبت به رفع نقص مورد اقدام کنند.
رضایتی در مورد مزایای این طرح تاکید کرد: این طرح با همکاری استانداری انجام شد و با عملیاتی شدن این برنامه، جلوی بسیاری از مشکلات و شکایات گرفته شده است ضمن اینکه هزینهها کاهش پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز همواره در دسترس قرار دارد.
انتهای پیام/و20