اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

امکان پرداخت صدقه از تلفن همراه در مازندران فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به دنبال این هستیم که برای تلفن‌های همراه نیز سیستم پرداخت صدقه تلفنی از طریق سامانه 4050 را در مازندران راه‌اندازی کنیم.

امکان پرداخت صدقه از تلفن همراه در مازندران فراهم می‌شود

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در هفته دولت 65 پروژه اشتغالزایی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌ جاری نیز یک‌هزار طرح خودکفایی با اعتبار 55 میلیارد ریالی برای مددجویان کمیته امداد مازندران به بهره‌برداری رسیده، ابراز داشت: این مشاغل بیشتر برای زنان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست در قالب مشاغل خانگی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه 6 هزار و 700 زن مددجو سرپرست خانوار در قالب بیمه اجتماعی از خدمات بیمه‌ای کمیته امداد استان بهره‌مند می‌شوند، گفت: از مزایای درمانی این طرح نیز افراد زیر پوشش این خانوارها برخوردار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به افتتاح 20 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: این پروژه‌ها همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

باغبانی از افتتاح نخستین بازارچه خیران و تولیدات مددجویان کمیته امداد در محمودآباد خبر داد و تاکید کرد: 30 غرفه در این بازارچه راه‌اندازی می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به راه‌اندازی سامانه 4050 پرداخت صدقه در استان خاطرنشان کرد: سامانه 4050 به مدت حدود دو هفته در استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این سامانه پرداخت صدقه از طریق تلفن‌های ثابت منظور و در فیش‌های تلفن اعمال و از طریق مخابرات به کمیته امداد برگشت می‌شود، گفت: به دنبال این هستیم که برای تلفن‌های همراه نیز سیستم پرداخت صدقه تلفنی از طریق سامانه 4050 را راه‌اندازی کنیم.

این مسئول مزایای پرداخت صدقه تلفنی را کاهش هزینه‌ تخلیه، تولید و توزیع صندوق، پیشگیری از سرقت‌های احتمالی و فراگیری تلفن برشمرد.

باغبانی در ادامه از جمع‌آوری 170 میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری شده مردم مازندران به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد و اذعان داشت: 50 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی مردم استان نیز جمع‌آوری شده است.

وی در پایان متذکر شد: کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده شامل پوشاک، برنج، پتو و وسایل خانگی است که به‌زودی برای زلزله‌زدگان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول