اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خواستار شد:

تبدیل بخش "حور" به شهرستان در سفر چهارم دولت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواستار تبدیل بخش حور به شهرستان در سفر چهارم هیئت دولت به استان اردبیل شد.

تبدیل بخش "حور" به شهرستان در سفر چهارم دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار داشت: در دولت نهم شهر سرعین به شهرستان تبدیل شد و توسعه خوبی را از نظر تسهیلات شهرستانی در این بخش شاهد بودیم.
وی گفت: ‌انتظار داریم هیئت دولت در سفر چهارم خود به استان اردبیل تبدیل بخش حور به شهرستان را در مصوبات خود بگنجاند تا با این اقدام مهاجرت معکوس آغاز شده و سبب ماندگاری مردم آن منطقه شود.
صبور ادامه داد:‌ در زمان استانداری احمدی‌نژاد در اردبیل بخش‌های‌ نیر و نمین تبدیل به شهرستان شد که ما این بخش‌ها را یادگاران ماندگار رئیس جمهور در استان می‌دانیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود آبرسانی به روستاها، توسعه شبکه آبیاری روستایی، گازرسانی به بخش‌های مختلف، تامین بهداشت و درمان و ... را مطالبه اصلی مردم روستایی اردبیل از سفر چهارم هیئت دولت اعلام کرد.
وی ادامه داد: هر چه در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری شود ارزش آن جلوه‌گر خواهد شد و انتظار داریم مسئولان و هیئت دولت در این راستا دقت نظر داشته باشند.
این نماینده مجلس اردبیل را مرجع خدمت احمدی‌نژاد و سکوی پرتاب وی اعلام کرد و ابراز داشت: این استان در ابتدای امر با تلاش‌های احمدی‌نژاد مراحل توسعه را طی کرد و اگر بگوییم مدیریت احمدی‌نژاد از اردبیل آغاز شد گزاف نگفته‌ایم.
صبور در پایان سخنان خود با قدردانی از حضور هیئت دولت در استان اردبیل و انتخاب این استان به عنوان نخستین استان در سفرهای دوره‌ای خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای اول، دوم و سوم در راستای خدمتگزاری صرف به مردم بود و از این سفر نیز انتظار داریم تا مصوبات آن به رونق اقتصاد اردبیل بینجامد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول